Ga naar inhoud


Harman Kardon Subwoofer HKTS-210 weerstand


Gait33
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten

Ik heb bij mij zoals Steve aangaf c5 ook vervangen, toen ik alleen R23 en C30 had vervangen werkte de sub nog niet. Toen zei Steve vervang ook C5 maar. En toen deed hij het weer.

Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind het altijd behoorlijk avontuurlijk om op goed geluk componenten te vervangen in de hoop dat "hij het dan weer doet".

Heb je geen verstand van zaken en geen meetapparatuur dan is het echt beter dit door een vakkundig iemand te laten doen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de snelle reacties!

 

Een paar elco's nog vervangen, echter had de electronicaboer C30 niet op voorraad.

Ondanks dat hij aangaf deze niet defect te zijn, heb ik deze bested.

Voordat deze uit China binnen is, ben ik een week of 4 verder.. :D

Kerst, oud & nieuw en weekje snowboarden komt toch eerst. Kortom wordt vervolgd. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een condensator in China bestellen en daarop 4 weken wachten?

Zijn die uit Nederland niet goed genoeg?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hm, zeker een electronica boer ten zuiden van ons land,je kun beter die sub.wegbrengen/na laten kijken door een sat 4all lid/technicus bij jou in de regio  ,als je mazzel hebt is hij de volgende dag klaar.

Een beetje technicus heeft meestal wel een eigen vooraat onderdelen. :)

Alleen zijn de meeste technischi er niet happig op om als er aan door een leek al het ea aan (ver)geprutst is nog na tekijken   :/,je maakt vaak meer kapot dan dat je repareerd ,dus zonder kennis van zaken ergens aan beginnen.

 

Er komen ook vaak defekten voor die je niet kunt zien,en alleen een ervaren technicus zal dit vaak kunnen oplossen,echter niet alles kan gerepareerd worden ,sommige Chinese app.is van dermate slechte kwalitijt ,en of ontworpen ,dat het de moete niet loond , of het gewoon niet mogelijk is om er nog wat van temaken..

aangepast door columbo
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

 

Voordat deze uit China binnen is

Lol.. Chinese elko's.

 

De meeste apparaten waar chinese elko's inzitten halen het einde van de garantie periode niet eens.

Een smartphone is een hulpmiddel, geen levensstijl 

Kijk rond IN de wereld in plaats van voorover gebogen NAAR de wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Waarde heren,

 

ik ben helemaal geen elektronica-expert, maar kwam via Google op deze pagina terecht. Ik ben op zoek naar de hulp van een elektronica-expert omdat ik een vergelijkbaar probleem met de HKTS210/230 sub heb. Led brand, kabel correct aangesloten maar geen geluid. Wie zou mij (regio Den Haag) kunnen helpen met dit probleem, of naar wie zou u mij verwijzen?

 

Ik dank u vriendelijk!

 

Groet,

Dick

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste mensen ik ben nieuw hier, en via Google op deze post gekomen.

 

Ik heb namelijk het zelfde probleem met mijn subwoofer.

Nu ben ik vandaag bij de radiobeurs geweest en daar hadden ze geen 51 ohm 1w weerstandjes en ik heb nu 56 ohm 1w (5%) meegekregen volgens de verkoopster kon dat geen kwaad.

Wat is jullie mening hierover?

 

ook ga ik de 2 condensatoren vervangen en hopelijk doet mijn sub het dan weer.

 

ik hoor het graag, Gr Jort

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...