Ga naar inhoud


Harman Kardon Subwoofer HKTS-210 weerstand


Gait33
Ga naar oplossing Opgelost door Steve,

Aanbevolen berichten

Tja , die subs zijn goed , buiten het versterker gedeelte . Heb zelf een HKTS-11 , en ook de gekende problemen na een paar jaar , ploffend geluid en de led die van blauw na rood flikkerde . Bij het uit elkaar halen was de ravage duidelijk zichtbaar . Veel onderdelen kapot door onvoldoende koeling ( ook de class D module ) . Ben opzoek gegaan naar nieuwe prints ( 3 in totaal ) en dat koste dik over de 100 € . Heb dan maar een losse module gekocht , met koelribben aan de buitenkant waar de eindtrappen tegen aan geschroefd zijn . Want die module repareren was nutteloos , na bepaalde tijd zou het weer prijs zijn .

 

Kijk , qua driver en design ( downfiring ) is het één van de betere in de prijsklasse , maar die versterker modules , echt ondermaats in design .

aangepast door bartjep
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Ook ik heb het probleem, wel de SUB los inmiddels en zie een verbrande R23. Geen idee waar ik in de omgeving Apeldoorn aan dergelijke onderdelen (R23, C5 en C30) kan komen. Via pb misschien suggesties? Beschik wel over een soldeerbout maar die is al 25 jaar niet meer gebruikt vrees ik dus als iemand in de buurt van Apeldoorn tijd en zin heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Zoals Steve schreef ....in de voeding

 

vervang elco C5 in de voeding   (220 uf 16v)

waarschijnlijk is de 9 volt die uit de voeding moet komen te laag

 

 

en kijk je in het schema... en je kunt ZOEKEN in een pdf

dan vindt je op blz 14 de C5

net na de trafo bij D1 en L1

 

Suc6

aangepast door iemand

gr. Erik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hallo ook bij mij was r23 doorgebrand nu heb ik r23 c5 en c30 vervangen maar hij doet het nog steeds niet op de printplaat staat dat er 7V uit moet komen maar ik meet maar 3.5V nu is dit waarschijnlijk de reden dat hij het nog niet doet maar ik kan het probleem niet vinden iemand en idee of iemand in de buurt van Arnhem Nijmegen die even wil kijken misschien bvd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem, een knipperende witte led en geen geluid. 

Ik wil de componenten vervangen, maar kan iemand mij vertellen hoe ik de subwoofer kan openen?

Ik heb de 8 grote schroeven aan de achterkant verwijderd, maar ik krijg de achterplaat er niet uit!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De plaat kan een beetje kleven, met beleid iets tussen de plaat en kast stoppen en open lepelen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...