Ga naar inhoud


vervelende enquete's tegenhouden door blokkering anonieme nummer, verleden tijd


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

 

 

De mensen van die callcentra zijn ook maar mensen die hun job proberen te doen en dat soort cold calls maken.

 

Moeten ze maar ander werk gaan zoeken, en mij niet onder het eten proberen van alles aan te smeren.

 

En waarom zou je trouwens anoniem willen bellen.

Als je zo aso bent om je nummer te verbergen, heb je zelf vast ook iets te verbergen, of wil je zelf niet dat iemand je terug kan bellen als je nummer zichtbaar is en je lastig kan vallen.

 

Gelukkig maak ik al vele jaren gebruik van het bel me niet register, en dat werkt zeer goed.

Want ik werd niet goed om elke avond tijdens het eten gebeld te worden door een of andere *** die mij weer een abonnement van iets aan wou smeren, of goedkope energie wilde leveren.

 

Als die callcenters mogen ze van mij opdoeken.

Als ik iets wil hebben, koop ik het zelf wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beetje top offic, maar ik heb 2 mobiele nummers, eentje voor iedereen, en het nummer wordt doorgegeven, en eentje voor selecte vrienden. Dit nummer wordt niet doorgestuurd, ter voorkoming dat iedereen dit nummer weet.

Zo kies ik hoe ik gestoord wil worden. Zelf die telefoon voor beperkte vrienden, kan ik dan nog eens zetten, voor favorieten.

Dus ja, volgens U heb ik iets te verbergen?? Nee, maar het wordt tijd, dat men eens afleert, dat men denkt, omdat je een gsm hebt, je continu bereikbaar bent.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er 3 GSM´s

 

eentje voor iedereen behalve mijn vriendinnen

eentje voor iedereen behalve mijn vriendinnen en mijn vrouw

eentje voor helemaal niemand...behalve mijn vriendinnen

 

Het probleem daarmee is dat ik ze altijd doorelkaar haal en ik iedere keer weer door de war raak of ik nou wel of niet antwoorden zal.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al 35 jaar een geheim nummer, nooit last gehad van dat soort belletjes. De enige die het probeerde was de Rabobank die beweerde dat te mogen omdat ik er een rekening had. Nadat ik met besliste stem meldde dat dat voor mij een heel goede reden was om mijn rekening bij hen op te zeggen ben ik verder nooit meer lastig gevallen. Mobiele telefoon gebruik ik zeer sporadisch, alleen wanneer onderweg in geval ik thuis of de ANWB wil bereiken en dat dus per prepaid waardoor mijn nummer nergens geregistreerd staat. Echt aan te bevelen, spaart je naast ergernis ook bakken met geld!

speciale interesse: C-Band

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belasting, De Bank, Verzekeraars en allerlei instanties bellen zonder nummervermelding. Lijkt me niet verstandig

niet op te nemen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De belasting, De Bank, Verzekeraars en allerlei instanties bellen zonder nummervermelding. Lijkt me niet verstandig

niet op te nemen.

Als de belasting belt gaat hier een blauwe led branden

Dat nu net de instanties die me nooit bellen en alles per brief doen .

aangepast door trust

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...