Ga naar inhoud


Editie 24 - Mut@nt HD2400


Michel

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

Even een vraag, er staat 'hardware decodering' is dit het direct decoderen van CD zenders?

Net zoals zoals bij de Coolstream Neo2?

Hardware TRANScoding...... Klein verschil.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb sinds vorige week een Mut@ant HD2400 maar of de afstandsbediening op IR werkt ben ik niet zeker van. Er is geen IR-led, en in de handleiding wordt gesproken over een 2,4GHz module in de afstandsbediening (stukje over sleepmode van de afstandsbediening).

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb sinds 14 november jl. een Mutant 2400HD voorheen een Xtrend9500. Ik ondervind het volgende probleen. Als ik de ontvanger in de deep standby zet en zet hem daarna uit met de knop op de achterzijde en ik wil vervolgens weer gaan kijken dan start de cccam even op. Na ongeveer 2 minuten stopt de cam en krijg ik deze niet meer aan de praat.

Het enige wat ik dan kan doen is de ontvanger rechtstreeks met de schakelaar uitzetten en weer aan. Dan werkt de kaart weer.

Je kunt zeggen laat hem in de standby staan dan is het opgelost. Maar soms moet de ontvanger van de stroom.

Ook ik vind dat de afstandsbediening nogal lastig te gebruiken is. Het laden van de batterijen doe ik met de lader van mijn Samsung Galaxy

Deze ontvanger werkt met 4 tuners en eventueel nog 3 usb tuners.

 

De problemen met de Cccam doen zich voor met openPli en openATV. Ik denk dat het een driver probleem is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik heb er openpli op gehad en er staat nu openatv op.

 

Met geen van beide problemen met cccam.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 3 Mutants gehad bij alle drie hetzelfde probleem. Wil je eens precies zoals ik boven beschrijf een test uitvoeren met jouw Mutant.

Als ik share van mijn Dreambox naar Mutant werkt de share goed. Gleuven werken niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zojuist geprobeerd:

- Mut@nt HD2400

- OpenATV 4.2
- Originele CanalDigitaal kaart
- CCcam 2.3.0

Cccam config:
 

#Mutant HD2400
SERVER LISTEN PORT : 12000
SID LIMIT: /dev/sci0/ 4 10
SID LIMIT: /dev/sci1/ 4 10
#accounts
F: sk1 ********

1. Via menu uitschakelen

2. Schakelaar op achterzijde uit

3. Schakelaar op achterzijde aan

4. 5 minuten wachten.....

 

Nog steeds beeld!

 

Ik vind het nog steeds een geweldige receiver. Op het nadeel dat er nog steeds geen andere afstandsbedieningen kunnen worden gebruikt na, heb ik niets te mekkeren ;)

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het testen. Ik weet niet waar ik het moet zoeken. Volgens mij hoef ik niets apart in te stellen bij Cccam. Tenminste dat was ook niet het geval bij de ET9500.

Overigens vind ik het ook een prima ontvanger. Afstandbediening blauwe knop zit voor mij totaal verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mede dankzij jullie review-test heb ik ook een Mutant HD2400 als opvolger voor men Topfield gekocht. nu 2 weken in gebruik

Na het aansluiten openpli geflasht, wat instellingen opverlopen en direct mooi zuiver beeld. Ik gebruik men TV-vlaanderen kaart met CCCam.

Wat een toestel! Niks dan lof over deze ontvanger. Openpli is wat wennen maar gebruiksvriendelijk, later probeer ik eens Openatv

Start razend snel op.

Beeldkwaliteit is stukken beter dan via men topfield (raar maar waar)

Nog geen haperingen of craches gehad met tv-vlaanderen-cccam.

Zoals Michel vertelde, werkt een infrarood afstandsbediening zoals logitech harmony probleemloos op de mutant, Mutant hd2400 is direct te selecteren als remote op de logitech harmony server.

ik post nog wel vragen in nieuwe topics :-)

groetjes

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...