Ga naar inhoud


xbmc ervaringen op DUO2 + SOLO2 + SOLO-SE?


Gelders

Aanbevolen berichten

en bedankt moderator.... s

 

Even als non xmbc user moet je weer veel leren.

 

LiveTV zoals dat op een PC functioneerd kan met deze versie (de beta versie Kodi 14.0 onder VTI 8.1 en andere Images) NOG NIET

 

Live TV is in de applicatie XMBC ook van de ingebouwde Tuners gebruik maken, momenteel sluit je de xmbc plugin en gaat terug over op enigma2.

 

Hoeveel media formaten allemaal afgespeelt kunnen worden, moet ik eerlijk bekennen, kan ik niet zelf testen en dus nu al beoordelen.

Dat zal nog nader " als ervaring " aangeleverd worden, door U en mij.

 

ciao ;)

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Net ook even kort xbmc getest op VTI en loopt op zich prima. Ook verbazingwekkend soepel.

Maar inderdaad een aantal plugins werken nog niet.

Bij live tv kun je de plugin nog niet selecteren en ook een film afspelen gaat ook nog niet in rechtstreeks in xbox. Maar het ziet er zeer hoopvol uit.

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er ergens een installatie bestand te vinden voor openpli ergens ??

Of welke versie moet ik van de kodi.tv website halen ??

 

Tot nu gebruik ik enkel android tv boxjes voor xbmc en wil het wel eens proberen via men solo2

aangepast door Hyllit
Link naar reactie
Delen op andere sites

En Blackhole Beta 02 is nu ook beschikbaar:

 

update drivers

added many missed modules.

Many addons working now like:

Icefilm working
1Channel working
youtube working
Classic Cinema working
ecc...

Sinds ik een dreambox heb, heb ik geen tijd meer om tv te kijken.
Dreambox: 8000, VU+ DUO2, VU+ SOLO Wavefrontier 8 LNB T90, SG2100, Qnap 219 pro+ , 2bay Asustore Nas

Link naar reactie
Delen op andere sites

@freaky Wordt je ook eindelijk wakker :) Dat heb ik eerder in deze post al aangeven heb er zelfs screenshots bij gepost. Op beta1 werken istream etc niet want dan krijg je script error. Op beta2 werken deze plugins wel maar dan worden de films geopend in enigma2 player dus xbmc op Vu+ is nog 3 keer niks afwachten maar wat de stable version gaat doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

De standaard XBMC synchroniseerd automatisch de ondertiteling voor je. Zo hoef je nie te kloten er mee en als je vooruit spoeld syncroniseerd XBMC mee. Als je via enigma2 speler en subtitleplayer by DD speelt moet je steeds zelf kijken waar die gebleven is en die ondertiteling loopt vaak niet synchroon die van xbmc is 9 van de 10 keer mooi synchroon de hele film. Daarom wil ik alleen XBMC op de VU+ gebruiken als deze speelt met de XBMC video speler.

 

Als ik videos via enigma2 video speler wil kijken gebruik liever TSmedia want die is nog sneller ook

aangepast door sjappie666
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik gebruik de  XBMC launcher plugin van het VTI image (laatste versie) op mijn VU+DUO2, maar dat werkt niet goed:

- Na het toevoegen van een music album aan de playlist en het afspelen start een andere (standaard?) media player en die is niet meer te stoppen. Bij het stoppen komt ie automatisch met het volgende nummer , net zolang tot de hele playlist is geweest. Dan kom ik pas weer in XBMC (Gotham) terug. Die standaard mediaplayer is erg lastig in de bediening (vind ik) met een speciale toetstoewijzing.

- Bij het toevoegen van bijv een audio bron kun je geen naam toekennen of wijzigen, de rcu laat alleen cijfers toe (geen keyboard te zien). Ik heb nu een aantal koppelingen staan met naam 1 of 7777. Die kan ik ook niet weggooien (anders dan via het muteren van een bestandje)

- Het xbmc scherm past ook niet helemaal op de tv.

 

Kan ik hier iets aan doen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...