Ga naar inhoud


Eutelsat 9A samen met 13, 19,2 en 23,5 mogelijk?


Marcel1818

Aanbevolen berichten

Omdat ik het via de sat niet voor elkaar kreeg om een goede decoder van Globo met abbo te vinden heb ik gekozen om het via IPTV te doen.

Het lijkt er op dat Globo inderdaad hier na toe wil, IPTV was dan ook zo geregeld.

Het draait goed op een Roku 3.

 

In ieder geval bedankt voor het meedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja, het is Globo Internacional dat ik heb afgesloten.

Gisteren heeft ze voor het eerst gekeken naar een novella en het beeld was heel goed.

Ik zal de komende dagen eens kijken hoe het beeld is met snelle bewegende beelden.

Wel heb ik gekozen en de internet verbinding te bedraden i.p.v. Wifi.

Let wel even op dat je geen download limiet hebt en een voldoende snelle verbinding.

Qua prijs is het inderdaad best veel, maar het blijft zo wel de voordeligste manier om Globo te ontvangen.

Er bestaat nog een ander pakket, waarin ook o.a. veel Portugese kanalen zitten, maar dat is Globo US en zit je dus met het tijdsverschil.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Btw, er was een paar jaar geleden ook een mogelijkheid om TV Globo via internet te kijken, dmv een in Brasil lokaal af te sluiten abo. Maar je kon het gewoon in NL, etc. kijken. Kende een paar mensen die het toen op die manier hadden geregeld. Er was wel een vertraging van 1 dag dacht ik, maar bij tv globo internacional is er ook een vertraging van 1 dag, meen ik? Net als bij HBO wordt er eerst in hun thuisland uitgezonden, en dan een dag later wereldwijd, te denken valt aan oa GoT. Zou ook gek zijn als je bijv een novela als Imperio eerder dan de mensen aldaar in Brasil kan kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het heel raar van TV Globo Internacional vinden dat ze op Viacess 4.0 codering overgaan en je vervolgens nergens een Viacess 4.0 kaart kan kopen om er naar te kijken. Ik ken dan ook niemand die dit kanaal nu nog kan kijken. Voor internet TV zijn er nog wat alternatieven ( http://www.esportestv.eu/, http://www.mastertv.biz/ ) maar ik weet niet wat de kwaliteit hier van is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Momenteel ben ik in het buitenland, maar ben van het weekendde terug en kan eens kijken of ik een filmpje hier kan plaatsen.

Maar om je een idee te geven, we gebruiken het nu iets meer dan een week en de kwaliteit is tot nu toe constant gebleven.

Het beeld is minstens dezelfde kwaliteit die ik had via de satelliet bij Globo.

Ik vind het geluid iets minder dan het was via de sat, het loopt prima synchroon, maar klinkt gewoon iets minder.

Overigens niet hinderlijk of zo. We hebben wel bij een ander dan Mark1234 een abbo aangesloten (kwaliteit is natuurlijk o.a. sterk afhankelijk van de provider van de abbo). Weet niet of ik dat hier zo kan plaatsen, maar PB me anders maar.

Mocht je een abbo aanschaffen ergens dan adviseer ik je wel om na te gaan of het Globo international Europe is, deze is namelijk op de Europese tijd aangepast en loopt van uitzendingen gelijk met Brazilië (waarschijnlijk inderdaad een dagje later).

 

Dinsdag krijgen we familie over de vloer vanuit Brazilië, dus dan weet ik zeker dat ik wel te horen krijg of de soaps gelijk lopen.

In ieder geval thuis zijn ze gelukkig er mee en dat is tenslotte waarvoor ik het heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...