Ga naar inhoud


VIER HD en 2BE HD beschikbaar in 2015


Gast

Aanbevolen berichten

Weet er iemand of   VIER HD  en   2BE HD  ook op een 2e (of 3e) smartcard beschikbaar komen?

Ik neem aan dat de SD versie's niet meer uitgezonden worden............

 

Dus het zal wel zo zijn, maar je weet het nooit zeker.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een prijverhoging zie ik bepaald als een cado'tje, en die HD zenders zijn ook niet per direct verneem ik.

 

Zie ik het eens positief (en ja er is een prijsverhoging) dan ziet een ander het glas als half leeg.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat ze toegevoegd worden. Straks de slimste mens in HD?

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Waarom is Christus niet in Nederland geboren?

Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden

En dat was nog wel vóór de afscheiding van 1830, dus hulp vanuit het zuiden hadden we toen ook al niet ;-)

Visiosat BISAT G3 C | 3 Alps Twin LNB (19.2E, 23.5E, 28.2E)| 2 TRIAX MFE 41 D | ->

-> RE-8500HD PVR (2*DVB-S2) (Toshiba MK5059 500GB HD builtin)

 

Rebox Firmware: RE8500HDPVRv2-11-61-DVB-S.ird + WebZeal_8500_V2.8.tar.bz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit vind ik ook heel positief nieuws. Ben blij dat deze zenders in HD beschikbaar worden.

TVV blijft nog altijd goedkoper dan Telenet. Als ze nu nog eens beter zouden luisteren naar de feedback van hun klanten want op hun forum krijg ik nog steeds geen correct antwoord op een slechte beeldinstelling bij hen op Boomerang maar dit is een ander topic ;-)

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus dan ook op de 2e kaart guppje29???

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vader heeft ook die brief gekregen.

Wat ik buiten hetgeen die hier al beschreven staat, is dat bij de zenders van basic+ NPO1,2 en 3 HD staan.

Volgens dat ik weet, ontvangen ze dit nu, en zouden ze dit volgens die brief in 2015 verliezen. Op het info kanaal van tvv/cd staat dat er op 12 januari een zenderwijziging is.

Nu vroeg ik mij af, of de besparingen bij NPO, waardoor cd ze niet meer gratis kan doorgeven, nu ook door TVV wordt doorgerekend aan hun klanten?? :confused:

Indien de sd zenders beschikbaar blijven van de npo, zal het voor mijn ouders iets lastiger zijn. Ze kunnen wel een M7 decoder bedienen, maar zal voor hen iets moeilijker zijn dan nu om op NPO af te stemmen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...