Ga naar inhoud


VU+ Duo rode led


Ger99

Aanbevolen berichten


nog niets van gehoord.Voor de prijs van een uno heb ik in Belgie momenteel een duo2.Heb er hier 2 draaien zonder problemen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn opel aquila is 10 jaar oud en heb een paar maand terug bericht gehad van de garage dat ik de bestuurdersairbag kon laten vervangen omdat er een fabrieksfout inzit

ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD.

SAT ET7000 ET6000  OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik vind dat de fabrikant van de Vu met dit probleem goed weg komt

In de auto wereld kun je gewoon de auto terug brengen en die word kosteloos gemaakt bij wie je hem gekocht hebt

Dit weet ik zeker bij alle bekende merken

euh, als jij je ecu van je auto overschrijft en dat gaat mis en je auto doet het niet, dan wil ik de eerste garagist wel zien die kosteloos naar je toe komt en er even een correcte ecu in programmeert.

 

Vervelende is dat als je je bootloader stuk flasht, en dat is zo te lezen gebeurd je box geen initieel programma meer heeft wat wordt uitgevoerd zodra je het ding aan zet en je dan inderdaad alleen een rood ledje ziet.

 

Je zou nog kunnen proberen om een seriele kabel aan te sluiten om te kijken of het ding inderdaad geen bootcode meer heeft...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor het probleem van de condensator geld gewoon de garantie.In Belgie is dit 2 jaar alhoewel ik nu voor mijn VU+ duo2 een garantie van 3 jaar heb.Voor misflashen is er geen garantie.Is eigen verantwoordelijkheid.Als je de auto ergens tegen aan rijdt is dit ook geen garantie hé.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik het geheel mee eens maar als de Vu-Duo met een fout word verkocht en dat is gewoon bekent dan moet ik hem kosteloos kunnen laten maken

Dat staat buiten de Garantie die fout daar heb ik geen last van nog niet maar ik ben wel door de garantie heen en zit toch met een productie fout in mijn Vu

En wat ik hier lees zijn al die mensen bezig om het het zelf op te lossen

Groetjes Jan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier 2x VU+ Duo staan met rode lampje probleem, zowel de elco alsook het ic'tje vervangen, maar het probleem is nog steeds hetzelfde. De voeding zelf hebben we van een werkend model reeds gewisseld.

 

We zoeken dus nog verder naar de oplossing.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor de mensen die geintereseerd zijn in 'hoe ziet dat er dan uit'.

 

Het plaatje met de oscilatie in de switching output, geeft aan dat de regeling problemen heeft.

Bij deze regelaar is de C807 al vervangen, dus het probleem zit hem waarschijnlijk in het IC wat schijnbaar ook een defect heeft..

 

Het andere plaatje geeft een switching output van een regelaar zonder deze oscilatie en probleemloos is.

 

post-45009-0-59737400-1420979377_thumb.jpg

post-45009-0-60110300-1420979389_thumb.jpg

VU+ Zero & VU+ Solo2 - VTi 11.x  Unstable Oscam 11xxxx  MacBook Pro Ubuntu 16.04LTS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo beste vrienden heb graag raad mijn vu duo ook alleen rood led..Condensator en spanningsregelaar gewisseld maar nog alleen rood led.Nu gemeten op L804 en L802 ook geen spanning.Zou toch wat ik gelezen heb 5,2volt en op l8041,17volt zijn moeten?Wie kan me helpen alvast bedankt edjaja

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...