Ga naar inhoud


Stopzetten Basic Light abonnement TVV vanaf 1 februari


Theofrans

Aanbevolen berichten

ik heb ook gebeld naar de klantendienst en daar had ik de opmerking gegeven dat nieuwe klanten een veel beter aanbod kregen (8,45€ ipv 16,9 gedurende 1j als ze een abonnement van 2j namen en zei dat ik ook wel bereid was om een tweejarig contract af te sluiten indien dit voor mij ook kon.

 

telefonisch kon dit zeker niet maar ik mocht altijd proberen om dit via mail nog eens te vragen. Spijtig genoeg nog geen antwoord gekregen. ik kon wel naar basic light gaan maar voor 1 jaar een euro minder te betalen minder posten hebben vond ik nu niet echt slim van mij (aangezien ik een peuter heb die wel naar de bijkomende kinderzenders zal beginnen kijken)

 

mail is op maandag verstuurd dus wacht nog even af.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dit antwoord gekregen per E mail

Ik zou TVV wel eens willen contacteren maar vind niet direct een E-mail adres. Ik heb ze vanmorgend via telefoon willen contacteren (02 403 03 33) maar kreeg een krakend muziekbandje en het verzoek aan de lijn blijven en na 4 minuten een mededeling dat het nummer dat ik gekozen had niet bestond ???

Opnieuw hetzelfde nummer gevormd en hetzelfde bandje en verzoek gekregen. 'k Heb toen maar ingelegd ...

Wie kan mij een E-mail adres bezorgen waarop ik een reactie kan verwachten ?

 

Groetjes,

Roman

Link naar reactie
Delen op andere sites

Att  Tripleboy,

 

Hieronder het antwoord dat ik van de klantendienst van TVV ontvangen heb per E-mail.

Ter info de vraag is gesteld via het infoformulier dat kan ingevuld worden via de rubriek klantenservice.

Groeten,

 

 

Geachte Heer/Mevrouw,

U hebt op 10-01-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:
Wij danken u voor uw toegestuurde email.
Excuses voor dit laattijdige antwoord.

Naar aanleiding van uw toegestuurde mail zal u vanaf 1 Februari overgaan naar het Basic light zenderpakket aan €12,90 p/m.


Wij vertrouwen erop u hiermee van dienst te zijn geweest.
Mocht u verder nog vragen hebben, kan u steeds terecht op 
www.tv-vlaanderen.be/vragen

Met vriendelijke groet,

Merel
Afdeling klantenservice
logo_tv_vlaanderen.gif
Stel uw vraag op 
www.tv-vlaanderen.be/vragen

 

Uw vraag was:
Het Basic-light pakket is voor mij voldoende.
Graag een voorstel voor dit pakket aub.
Vriendelijke groeten,

 
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

U hebt op 12-01-2015 een vraag aan ons gesteld. Hieronder kan u het antwoord vinden:

 

Wij danken u voor email.

 

U heeft momenteel het basispakket, dit pakket zal ophouden met bestaan. U dient voor 1 februari 2015 uw tarief te veranderen naar één van onze drie nieuwe zenderpakketten. U kan hierbij kiezen uit basic light, basic & basic+. 

 

Als trouwe klant doen wij u eventueel een voorstel om het basic abonnement te nemen waarbij u het eerste jaar €14.90 voor betaald ipv €16.90. U bent uiteraard vrij in uw keuze daarin en kan altijd uw abonnement overschakelen naar een andere formule.

 

Helaas is het niet mogelijk om te kunnen genieten van onze huidige promotie aangezien deze enkel geldig is voor nieuwe aansluitingen.

 

Als u nog verdere vragen heeft aarzel dan niet om ons te contacteren.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meeste vergissen zich hier!

Basic light blijft bestaan! Basis light stopt .

 

Wie vergist zich hier?

Of bedoel je Basic light blijft bestaan en basispakket stopt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen gebeld en telefonisch laten veranderen naar basic light want via de site ging dit niet.

Het omzetten gaat rapper dan de tijd die je moet wachten eer er iemand aan de lijn hangt.

Ik heb eens gepolst om ook het aanbod te krijgen dat de nieuwe klanten krijgen maar daar kon die telefonist niets aan veranderen.

Mvg Tw-er
Mut@nt HD 51  open-pli 6.1, Triax 78 astra 1-2 & 3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Zelfde brief gekregen van TVV omdat ik ook klant van het eerste uur ben. Dit zijn inderdaad geen manieren om met trouwe klanten om te gaan.

Ik ga hen eens opbellen of mailen. Ik twijfel tussen opzeggen van het abonnement en alleen nog de FTA zenders via de satelliet te bekijken ofwel over te stappen naar light. Via Scarlet heb ik nu ook TV+internet+vaste telefoon voor 39 euro per maand. De beeldkwaliteit is iets minder dan via de schotel maar het verschil is niet zo groot meer (ook in HD). Dus eigenlijk heb ik TVV niet meer nodig. Een opslag van 11,90 naar 16,90 is me ook wat teveel voor het kleine surplus dat ze bieden. TVV rekent waarschijnlijk op de inertie van klanten. Na mijn opzeg kan ik later eventueel nog terugkeren aan een lagere instapprijs wanneer dat interessant mocht zijn of wanneer Scarlet ook de tarieven mocht verhogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...