Ga naar inhoud


tv vlaanderen in nederland


egbertjan

Aanbevolen berichten

Met een kennis in z'n mini naar Begie gereden (heb daar kennissen zitten). Even een winkel binnengewandeld in Aalst/Dendermonde. Daar een CI + kaart besteld. NL rekeningnummer en adres opgegeven. Kopie van ID/Paspoort meegestuurd.. Binnen 4 dagen had ik de module en kaart..

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Met een kennis in z'n mini naar Begie gereden (heb daar kennissen zitten). Even een winkel binnengewandeld in Aalst/Dendermonde. Daar een CI + kaart besteld. NL rekeningnummer en adres opgegeven. Kopie van ID/Paspoort meegestuurd.. Binnen 4 dagen had ik de module en kaart..

Inderdaad de beste manier. Al dat gebel en on line gezeur is ook niet aan mij besteed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik gebruik Ziggo voor de Nederlandse zenders heb geen canaal digitaal. Weet iemand waar ik een Belg kan vinden als tussen persoon of om mee te ruilen 

 

Er wonen ook veel Nederlanders in België.

Stel je vraag eens op www.buitenlandsepartner.nl of www.mixed-couples.nl in topics over de Belgiëroute.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie antwoorden en hulp. Heb inmiddels een tv Vlaanderen abonnement met smartcard

In het bezet van een VuPlus: Ultimo 4k HDD 10TB en VuPlus Ultimo 4k 4TB HDD.

                                                    3 Schotels Met: 5w,0.8w,3e,4,8e,7e,9e,13e,16e,19,2e,23,5e,28,2e en 39e,42e

                                               Smartkaarten :Ziggo, HD+, SRG/SSR,TIVUSAT Zilver 4k Ultra HD,TV Vlaanderen en TVR

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

waarom?

 

om naast een en canvas ook belgische reclame zenders te vangen?

 

Via TVV heb je ook de Waalse publieke omroepen. En France 2 (die bij Ziggo is verdwenen).

Ze hebben voor zover ik weet het enige pakket met drie klassieke muziekzenders: Mezzo, Classica en Brava.

 

Van die reclamezenders gaan er inderdaad dertien in een dozijn. Daar doe je het denk ik niet voor. Maar TVV Basic+ is een stuk goedkoper dan CD Entertainment HD.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat is niet prettig in de europese Unie, dat men iemand die dat wilt en rechtens mag de informatie onthoudt.

Dat moet dan nog maar eens besproken worden met die PLaytv Providers...

Al jaren pleit ik voor optionele zenders te kunnen abonneren buiten of extra op het zogenaamde pakket.

 

kan niet, computer says NO

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

de franstalige zitten enkel in het duurdere abo basic + .

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

de franstalige zitten enkel in het duurdere abo basic + .

 

Basic+.

Daar spreek ik ook over. Ongeveer 25% goedkoper dan het CD Entertainmentpakket. En NPO 1-2-3 in HD er bij.

aangepast door Prawo
Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al jaren pleit ik voor optionele zenders te kunnen abonneren buiten of extra op het zogenaamde pakket.

 

Hier lijkt mij een tak weggelegd voor de Europese Commissie.

 

Simple opzet. Iedereen kan in zijn eigen land op lokale voorwaarden een smart card krijgen voor de nationale publieke zenders. Die kaart moet voor ontvangst via sat overal in de EU kunnen worden gebruikt.

Een (hooguit twee coderingssystemen voor de hele EU). De codering voor publieke omroepen van andere lidstaten kan worden vrij geschakeld tegen betaling van een vergoeding (die overeenkomt met hetgeen een inwoner van het betreffende land voor kijken betaalt aan belasting of omroepbijdrage).

 

Commerciële zenders mogen worden opgeborgen in pakketten waarop iedereen zich moet kunnen abonneren. Hetzelfde geldt voor themazenders. Heb je toevallig geen behoefte aan reclamezenders en/of ondertitels uit je eigen lidstaat, dan zijn die universele vermaakzenders altijd wel ergens verkrijgbaar.

 

Auteursrechten? Die kunnen per land worden geregeld zoals nu. Verkoopt een aanbieder in een lidstaat meer abonnementen dan is een deel voor de auteursrechthebbende.

 

Echter: een land zal niet kunnen worden verplicht uitzendingen via de satelliet te verzorgen.

Maar als dat wel gebeurt dan moeten de betreffende zenders voor iedereen in de EU op gelijke voorwaarden beschikbaar zijn.

FTA blijft uiteraard mogelijk. Maar bij FTV moet de smart card voor iedereen verkrijgbaar kunnen zijn.

 

Bij uitzendingen via de kabel zal geoblokkering moeten verdwijnen zodat iedereen overal in de EU met eigen code/smart card kan kijken.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...