Ga naar inhoud


Geen beeld en geluid 11914


Seniorsatter
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Vandaag contact gehad met leverancier tv, maar geen oplossing gevonden, begrijpt het ook niet. Misschien nieuwe update van tv afwachten en dan eens zien. Als ik alles inlaad is alles in orde, alleen mag ik tv niet uit aan doen, wel rare situatie.

En het is niet zo dat je een stap hebt overgeslagen? Die om de nieuwe, handmatig ingevoerde parameters definitief op te slaan?

Anders verspringt hij wellicht weer naar de oude parameters.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In bepaalde menu's moet je eerst de nieuwe transpondergegevens aan de lijst toevoegen en opslaan om het definitief te maken.

Pas daarna kun je inlezen blijft het ook in de lijst als je de tv uitzet.

 

Kan jouw dealer niet checken bij een toestel uit zijn voorraad?

 

Edit: fabrieksinstellingen al geprobeerd?

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoals te verwachten op de pace geen probleem, op mijn Samsung ook niet, na bijvoegen nieuwe transponder en raar maar waar op mijn Venton na automatisch inladen ook geen probleem maar wel eigenaardig: ik heb een manuele scan van de transponder die hij zelf bijna foutloos - FEC moeten aanpassen- toegevoegd had moeten uitvoeren om TV Noord er bij te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes yes, eindelijk is het gelukt  :)  en weeral iets bijgeleerd. Ik had ergens gelezen dat er soms problemen optreden bij het inladen van transponders waarvan gegevens dezelfde of bijna dezelfde zijn. Dan verwijder je best eerst alle oude gegevens en dan.... een tijdje wachten ... en daar zat dan mijn probleem. Heb na een paar uur alle nieuwe gegevens ingeladen en zie probleem opgelost. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat je een tijdje moet wachten.

Verder had jouw dealer je trouwens best een beetje meer mogen helpen.

 

Mooi dat je het probleem hebt kunnen oplossen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag alles terug verwijderd en terug ingeladen dan dubbel update, overbodige transponders verwijderd... resultaat steeds hetzelfde...uit- aan en zenders terug weg. Ik stop er even mee en wacht een nieuwe update van tv af.

Waarschijnlijk had na het verwijderen de TV uit en aan zetten dan ook geholpen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschijnlijk had na het verwijderen de TV uit en aan zetten dan ook geholpen.

Inderdaad, daar lag het probleem, blijkbaar zonder uitschakelen, blijft de tv de oude gegevens onthouden en dat was dvb-s en dus geen kanalen. Nu ja eind goed al goed en wat dealer betreft, ja veel steun heb ik niet gehad, zou eigenlijk bij de man die installaties doet moeten zijn, want die is stukken slimmer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

misschien krijg ik weer een waarschuwing maar ik heb totaal geen verstand van ontvangers en schotels en waar ik moet wezen voor een probleem en die heb ik nu.Ik had een settopbox met de oude SD zenders maar die zijn nu vervangen door nieuwe hd zenders en heb ook de M7 ontvanger ik had beeld maar niet op de HD zenders,dus ben ik gaan klooien en toen ging het mis.Heb onbewust alle zenders laten scannen duurde erg lang en toen kwam ik er niet meer uit,heb alles toen naar fabrieksinstellingen terug kreeg geen beeld meer.Maar in het setup en dan smartnr.staat een heel ander nummer als wat op m,n smartkaart of heb dat er niets mee te maken op bvn heb ik wel beeld bedankt vast heren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...