Ga naar inhoud


Geen beeld en geluid 11914


Seniorsatter
Ga naar oplossing Opgelost door ceesv,

Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Ik heb een vraag: ik heb een Samsung UE48H8000, mijn local_set is EU_BENELUX, Canaldigitaal en een enkele LNB gericht op Astra 3 (23.5gr).

 

Ik wil graag de zenderlijsten automatisch installeren via CD TVV Telesat. Dit lukt niet. Ik kan alle zenders 'gewoon' via de satellietkeuze installeren, maar dan staan de zenders door elkaar. 

 

Als ik mijn tv op transponder 11914 met rate 29900 zet heb ik 100% signaalkwaliteit. 

 

Weet iemand of mijn tv dit wel kan? Hij staat niet op de lijst van gecertificeerde toestellen voor Fastscan, maar ander Samsung-modellen uit 2014 (met minder functies) staan er wel op. 

 

Groet,

Jasper

aangepast door japper
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 50
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Is de software in jou ontvanger al in staat om de fastscan informatie op 23 uit te lezen?

 

Meestal gebruiken deze toestellen alleen de informatie van de Astra 1 fastscan transponder.

Je zal de ontvanger even op een schotel moeten aansluiten met Astra 1 ontvangst (19 graden oost) om de fastscan lijst in te lezen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is de software in jou ontvanger al in staat om de fastscan informatie op 23 uit te lezen?

 

Meestal gebruiken deze toestellen alleen de informatie van de Astra 1 fastscan transponder.

Je zal de ontvanger even op een schotel moeten aansluiten met Astra 1 ontvangst (19 graden oost) om de fastscan lijst in te lezen.

Als het goed is wel. Ik kan gewoon de satelliet selecteren voor de fastscan en zelfs de transponder, maar vervolgens gebeurt er niets. Ik zal (als ik een beetje makkelijk bij de schotel kan) hem eens op Astra 1 draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
  • Oplossing

Op Astra3 zit de Fastscan hier

Satellite:   Astra 3 (23.5° E)
Transponder:   3219
Frequency:   12,070 MHz
Polarization:   horizontal
Symbol rate:   27.500
FEC:    3/4

De PID's zijn dezelfde als op Astra1

 

Bron: https://www.sat4all.com/forums/topic/337799-tv-vlaanderen-sd-fastscan-lijst-opgeheven/?p=2210907

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Astra3 zit de Fastscan hier

Satellite:   Astra 3 (23.5° E)

Transponder:   3219

Frequency:   12,070 MHz

Polarization:   horizontal

Symbol rate:   27.500

FEC:    3/4

De PID's zijn dezelfde als op Astra1

 

Bron: https://www.sat4all.com/forums/topic/337799-tv-vlaanderen-sd-fastscan-lijst-opgeheven/?p=2210907

Het werkt! Geweldig, bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat is mooi, bedankt voor de terugkoppeling.

 

En lid "redneck eyeball" voor het doorgeven van de Fastscan transponder op 23!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...