Ga naar inhoud


Open ATV 4.2 CCcam 2.3.0 geen CD beeld


Aanbevolen berichten

Intrigerend probleem! Zou je het liefst eens uitnodigen hier om het zelf te testen. CCCam 2.2.1 en 2.3.0 doen prima HD. Zou de fout dus niet in CCCam zelf zoeken...

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

dit zeg je zelf 

TV Noord en TV Gelderland laten geen beeld zien, ondanks dat het SD is...............wel mpeg 4 is dit 

ik denk dat je schotel of wat dan ook niet op 23.5°E staat 

of je lnb instellingen staan niet goed

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit probleem heeft denk niets meer met CCcam te maken eerder met tuner configuratie.

Maak en post wat screenshots van je tunerconfig zoals smetje eerder gedaan heeft https://www.sat4all.com/forums/topic/344371-open-atv-42-cccam-230-geen-cd-beeld/page-2?do=findComment&comment=2287440

aangepast door Garagebox

Dreambox 800 HD 320GB intern - Pioneer 1530 - PS3 250GB - 2x Bulsatcom ontvangertjes - DM500S - TD110 19.2 23.5 13 28.2 - 120cm Draaibaar - 60 cm vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen weer bedankt voor het meedenken en reageren. Goed nieuws zo vlak voor het weekend: het werkt! Helemaal snappen doe ik het niet maar ik zal uitleggen wat ik gedaan heb.

Zoals ik al een paar keer gemeld heb werkte OpenAtv versie 3.0 wel goed. De tuner configuratie die ik Avanced had ingesteld voor de 4 DISEqCs bleek vanzelf(?) terug gezet zijn op Configuratiemode Eenvoudig. (Wel met de 4 DiSEqC instellingen). Dit menu bevat een regel: Voltage en 22 kHz instellen die op Ja staat.

De tuner configuratie binnen OpenAtv versie 4.2 stond op advanced. Ik heb Verhoogd voltage op Ja gezet maar dit gaf geen verbetering. Toen Configuratiemode Eenvoudig ingevuld met Voltage en 22 kHz instellen - Ja en toen deed hij het!

Ik ben blij. Iedereen nogmaals bedankt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar goed dat je toch eens in je instellingen bent gaan kijken he :)

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...