Ga naar inhoud


kijken van hd zenders van canal +


dennis118

Aanbevolen berichten


Trust, ben weer even overnieuw begonnen en heb de astra 3 weer verwijderd en opnieuw ingevoerd, hierna trsnsponder 12526 v 27500 handmatig ingevoerd en weer gaan zoeken. Dit resulteerde in sig intensity van 90% en quality van 71%. Hierna op deze transponder kanalen gezocht. Ik krijg dan een aantal kanalen oa: ifilm english, sterk tv, al maghariba, iran tv, cira tv, etc etc. Ik heb deze kanalen even opgezocht en volgens mij staan deze allemaal op hotbird. Ik snap er niets meet van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Dennis,het beste is alles met een Meter in te stellen ,dan kun je alles in eenkeer goed afstellen,bijvoorbeeld met deze.

Je kunt gelijk de sat.pos, zien waar de lnb op gericht staat,dat scheeld een hoop tijd en ergernis.attachicon.gifSchwaiger-SF-9000-SAT-Finder-plus-0.jpg

 

Ja, die heb ik alleen nu niet tot mijn beschikking en zullen wel wat kosten.

 

Misschien iemand woonachtig in de omgeving van rotterdam die mij hiermee kan helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou deze eens proberen:

 

11.914H  29900-2/3 8PSK 

 

Hierop zitten verscheidene lokale omroepen zoals TV Noord en TV Gelderland 

deze zijn vrij te ontvangen.

VU+Solo SE OpenPli, Maxdigital Xp1000 Openpli, Technomate Tm 5402 HD M3 

ChannelMaster 180 cm met LNB Revolver voor Ku & 2x C Band,  Jaeger SMR 1224  63W - 76E

Triax 78Cm 19,2, 23,5, Deltastar Gregorian 90 cm 45W - 68,5E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou deze eens proberen:

 

11.914H  29900-2/3 [/size]8PSK [/size]

 

Hierop zitten verscheidene lokale omroepen zoals TV Noord en TV Gelderland 

deze zijn vrij te ontvangen.

Zie #49

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

je hebt gelijk Trust, staat er idd al. Sorry. :)

VU+Solo SE OpenPli, Maxdigital Xp1000 Openpli, Technomate Tm 5402 HD M3 

ChannelMaster 180 cm met LNB Revolver voor Ku & 2x C Band,  Jaeger SMR 1224  63W - 76E

Triax 78Cm 19,2, 23,5, Deltastar Gregorian 90 cm 45W - 68,5E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dus als het signaal hier op uitslaat dan weet ik zeker dan ik op astra3 zit, omdat er in een paar berichten terug werd gezegd dat sommige transponders in verschillende satellieten voorkomen.

 

Ga vandaag ook triax schotel kopen, zodat ik zeker weet dat de lnb goed in de houder zit en de juiste graad heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed plan ! Let op wat er op je duolnb staat , als die voor een 60 cm schotel is geen grote schotel kopen .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels een triax schotel aangeschaft en hierin op de juiste manier de lnb gemonteerd. Dus op het gedeelte van 23.5 en met de juiste graad gedraaid 11 graden dus. Vervolgens gaan draaien.

 

ik krijg het niet voor elkaar om op de astra3 terrecht te komen. Het is of astra 1 of de hotbird satelliet, maar kom met geen mogelijkheid op astra3.

 

Heb de hier aangeraden transponder ingevuld, maar de signaalmeter verschiet niet eens. De astra1 heb ik overigens geen moeite mee en die vind ik zonder problemen. Dus Ook de combinatie om tegelijk zowel op astra 1 en 3 signaal te krijgen lukt me niet, terwijl me dit wel mogelijk lijkt, gezien de duo lnb.

 

Heeft iemand nog tips, wat ik kan proberen? Ben er inmiddels aardig klaar mee, heb bijna alles geprobeerd geloof ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je hebt wel vrij zicht richting Astra 3?

 

Je kan proberen de elevatie van de schotel iets lager te zetten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben hier enkele maanden geleden bij mij ook aan het stoeien geweest met een andere LNB omdat er met grote regelmaat blokken in het beeld waren, heb toen de LNB (die met 19,2 in de houder zit) bewogen (draaibeweging) wat resulteerde in een verbetering van zo'n 15% signaal voor de 23,5 graden. Misschien heb je nu daar te weinig signaal en daarom ook geen ontvangst. mss je schotel ook een tikje richting het oosten geven.

aangepast door Pegasso

VU+Solo SE OpenPli, Maxdigital Xp1000 Openpli, Technomate Tm 5402 HD M3 

ChannelMaster 180 cm met LNB Revolver voor Ku & 2x C Band,  Jaeger SMR 1224  63W - 76E

Triax 78Cm 19,2, 23,5, Deltastar Gregorian 90 cm 45W - 68,5E

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...