Ga naar inhoud


sat4all en facebook met nieuw beleid verduidelijking aub?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Kennelijk ben je dan een faceboek gebruiker, want op mijn scherm ontbreekt die optie.

 

Kijk eens bij je forum instellingen, daar staat het volgende:

 

Je moet met Facebook verbinden voordat je opties kunt configureren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelfs al heb je geen FB dan nog wordt er via die labeltjes linksonder gegevens over mij verzameld.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan moet je er wel op klikken

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, na analyse van wat er hier actief is komen we met de volgende engerds.

 

En daarvoor hoef je enkel maar de site te openen, verder word al je geklik nauwkeurig gemonitord

 

Met Dank aan https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/ghostery/ voor klaarheid te schenken.

 

ixxmhj.jpg

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan moet je er wel op klikken

 

En dat is dus niet waar. Om dezelfde reden biedt Google gratis fonts aan. Bij Google is echter niets gratis. Die fonts worden bij Google opgehaald door jouw browser. Samen met jouw browser profiel zijn jouw gegevens vervolgens te koppelen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ps . google en ms hebben zelfs een afspraak met een bepaalde adblocker die toch dingen beschikbaar steld voor hun ' zo zie je maar

M7 Sat 801-Technomate 5600 ci-usb - Pace dsr8141/22 - Smartwi=rip - 1x disc triax 88 thuis - 1x disc hirsman 64 camping - duo lnb's astra1-3 + nog een hoop antiek

Lokatie's hoevenen & blier (belgië)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik bezoek ook regelmatig andere forums waar die troep niet aanwezig is, dat geeft dus te denken over de manier waarop men hier de zaken in elkaar heeft gezet.

 

Wij bieden alleen login via facebook. Als jij geen facebook hebt, valt er ook niets te tracken. Heb je wel facebook heb je ook geen privacy zorgen want met je lidmaatschap bij facebook heb je al geen privacy meer.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lees anders in de PCM eens wat Google allemaal van jou verzamelt. Daar wordt je ook niet vrolijk van.

 

Nog wel een paar hoor, denk maar aan Yahoo en Outlook van Microsoft. Ik wist niet eens dat je hier kan registreren via FB en zou dat nooit doen, omdat iedereen gelijk weet wie je bent plus je hele hebben en houden kent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoogtijd voor strenge EU regels/wetten, ze zijn er mee bezig, Duitsland heeft Google  al aan banden gelegd , de andere landen haken nu in op deze regels en er is druk overleg om tot een een sluitend akkoord te komen.

 

http://www.zdnet.be/nieuws/155559/google-moet-zoekresultaten-die-privacy-schenden-verwijderen/

 

 

http://www.een.be/programmas/koppen/ethisch-hacken

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan hier  (zoals overal) alleen maar de cookies accepteren.  daarmee wordt je ook weer gevolgd.  Ik probeer alle cookies zoveel mogelijk telkens te verwijderen na het surfen.  Ghostery houd de meesten toch al tegen  voor de rest een ad blocker inzetten en NIET op facebook komen.  Want eens een account daar raak je er niet meer van af.  google weet ook veel te veel van ons. Ook wordt je met facebook rond je oren geslagen, elke tv zender spreekt er over kranten enz.  Zonder facebook hoor je er niet meer bij zou je denken. 

 

Zelfs verslagen van de rechtbank (openbare zitting vrederechter) kan je op google vinden. Vinden ze op dier rechtbank trouwens normaal. privacy op het internet bestaat gewoon niet meer.  Wetten en regels mag men maken, maar op het internet werkt dit niet.  Elk land heeft andere wetten en dus zullen ze steeds de wet kunnen overtreden in andere landen.

Sab multiswitch 17/8  GT-U3X38 DVB-T  UHF antenne   Maximum e85   4 * LNB Titanium QUATRO multiswich
3* Xtrend ET 4000 en 1 gigableu HD quad plus met 3 tuners DVB-S2

Belgacom TV
Samsung LE40C750 LCD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij bieden alleen login via facebook. Als jij geen facebook hebt, valt er ook niets te tracken.

 

En deze stelling moet ik dus naar het land der fabeltjes verwijzen.

Hoe toepasselijk gezien je avatar :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...