Ga naar inhoud


Update zenderwissels bij TV Vlaanderen.


Sprietje
Ga naar oplossing Opgelost door Johan45,

Aanbevolen berichten


Zou moeten werken, ik heb tvvlaanderen kaart.

Vind je de zender niet (op 23,5), of blijft de zender zwart?

 

@Mimisiku

aub

 

Van het Vier Logo heb ik een svg gevonden en deze gebruikt, het HD rechts heb ik manueel bewerkt, daar zitten nog wat pixelfouten in.

Vergis uw niet de png staat er, ookal is hij bijna niet te zien :D

 

Edit paar pixel fouten in het hd gedeelte eruitgehaald

post-72288-0-67488300-1423928706.png

aangepast door Clemens-vuplus

docendo discimus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had zo graag het veldrijden in HD willen zien, maar mijn Samsung tv met fastscan heeft de zender VIER HD nog niet in zijn lijst staan. Dus dan zal je zeggen, doe even een handmatige scan.

Vergeet het maar, het kan wel, maar dat duurt héél erg lang, je kan alleen kiezen voor alle satellieten scannen en hij begint dan met de Astra 1 en daarna de Astra 3 en dan nog eens de Astra 2, nou dat duurt wel een uurtje of zo.  Jammer, jammer, jammer.......

 

Mijn LG tv op de slaapkamer had VIER HD binnen een minuut gevonden.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, echt niet, ik heb alles geprobeerd.

 

Dat is dan wel een groot nadeel van Samsung tv's, ik ben gewoon afhankelijk van tvvlaanderen, die moeten de fastscan lijst even aanpassen, maar dat zullen ze pas rond 1 maart doen.

 

Ik heb ook al handmatig de fastscan lijst ingeladen (weer alle favoriete zenders kwijt) maar géén VIER HD.............

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar...........    ondertussen  BEELD  in HD op VIER.

 

Moest heel diep in de menu's achter een pincode zit nog een optie satellietinstellingen en daar op de Astra 23,5 gezet toen de 11856 laten scannen.

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar...........    ondertussen  BEELD  in HD op VIER.

 

Moest heel diep in de menu's achter een pincode zit nog een optie satellietinstellingen en daar op de Astra 23,5 gezet toen de 11856 laten scannen.

 

Hier de workaround:

 

Menu / Zenders / Antenne / Satelliet (ipv. cd/tvv/telesat)  even weer terug naar,

 

Menu / Zenders / Kanaalinstellingen / Satellietsysteem / Pincode; 0000 / Satellietselectie / Selecteer de Astra 23,5E /  Opslaan

 

Return / Handmatig afstemmen / Transponder 11856 MHZ   27500    / Zoeken / Astra 23,5E scannen en vindt 14 kanalen / Sluiten

 

Dan CH. list, naar rechts en dan naar boven, ipv CD/TVV/Telesat selecteer je Astra 23,5 en op plaats 10 vind je dan:  VIER HD

 

Pfffffftt, wat een gedoe......

Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD  voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1  / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2  / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 /  Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...