Ga naar inhoud


Hoe vers is "verse" melk?


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Van 2 à 3 soeptassen gepasteuriseerde gekoelde melk kan ik genieten ,smaak en frisheid. Ik drink daarna wel een halve tas warme zwarte koffie. Ik voel aan dat dit zo moet(koffie met melk). Het kan ook een een kuur zijn van koud drinken en dan warm, het montert je op in de zomer.

Zoals de Zwitsers ,die geven steeds een glas water bij je koffie. De hoeveelheid water die de koffie onttrekt uit je lichaam(naar't schijnt).

1*187;2*110;3*70 schotels-11*twin lnb;2*quad lnb;Sab Sky 4900

Link naar reactie
Delen op andere sites


Koffie ontrekt wel water maar dan moet je wel emmers koffie drinken. Dat glaasje water is om de smaak in je mond te neutraliseren. Eerst een slokje water en dan proef je de koffie beter.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Juist, de echte betere cafe´s zullen altijd een glaasje water bij de koffie geven. Dat hoort zo.

Die cultuur heb ik in Nederland nooit gezien. De betere restaurants en gelegenheden even buiten beschouwing gelaten.

Maar ga eens naar Oostenrijk, Wenen...daar zou het een doodzonde zijn om geen glas water bij de koffie te geven. (ik heb het dus niet over McDonalds of zo....die hebben nog nooit van cultuur gehoord)

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het slokje water dient ook vóór de koffie genuttigd te worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...