Ga naar inhoud


Nieuwe zenderlijsten op 24 februari en 3 maart


Sprietje

Aanbevolen berichten


Hustler HD zit in het HD TV-pakket dus die zou je moeten kunnen ontvangen tussen 00 en 06uur.
Maar heb je wel de juiste transponderinstellingen?
11914H, DVB-S2, 29.900, fec 2/3
Als je de regionalen zoals TV Gelderland kunt ontvangen, dan staat de transponder instelling goed.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canal digitaal heeft op mijn himecast 9000 de zenders fijn ge-update maar krijg nu overal blokkerig signaal en horterig/stoterig geluid.

Software wil niet echt update. ik wordt schijtziek van deze decoder en Canal digitaal

 

Iemand een ideee hoe ik die homecast weer aan de praat krijg. de handleiding is door een chinees geschreven en met google translate vertaald dus daar wordt ik niet wijzer van

 

Bedankt vast

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Beste havejan, open even een eigen onderwerp in het "overige merken" forum.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat de Engelse zenders clubland, planet pop en heart tv nog steeds op hun oude frequentie staan na het scannen van de nieuwe fastscanlijst van Canal digitaal.

11,585 H 22,000 moet worden veranderd in 12,545H 22,000

Jammer een gemiste kans.

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste havejan

 

Het zou ook hier aan kunnen liggen, zie: : https://twitter.com/Meldingen_CD

 

Dat lijkt idd een mogelijke oorzaak. Bedankt.

 

Is er überhaupt een alternatief voor CD als je in het buitenland woont (als ik dat hier mag vragen....?)

 

Het staat nu ook op de site:

 

http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/storing-ketnet,-rtl4-sd,--hustler-tv/

 

03-03-2015

 

Door een netwerk storing is er geen beeld en geluid op de zenders Ketnet en Hustler TV. De zenders RTL4 SD, RTL5 SD, RTL7 SD en EdgeTV kunnen hinder ondervinden van korte onderbrekingen en blokjes in beeld. Technici zijn bezig met een oplossing.

 

 

 

aangepast door havejan
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...