Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten

  • 3 weken later...

Momenteel ook de RTL HD kanalen , b.v. RTL4, deze hinderlijke geluids onderbrekingen. Hebben andere dezelfde ervaringen ?

Nog even geschakeld naar RTL4 SD, maar precies hetzelfde probleem.

Hardnekkige storing op SD, en dus ook met enig willekeur op de HD kanalen.

REBOX8220HD Ext PVR500Gb ;  Triax 88 Astra 19.2/23.5/28.2

REBOX4000HD met CI+ module 3.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Is het weer zover...  wat een amateurs....

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die storingen zijn al van gisteren bezig, dit soort problemen gingen toch van de baan zijn, zo was ons verteld.

Benieuwd hoe lang ze er deze keer gaan overdoen om het in orde te brengen.

Voor syfy betalen we bij TV Vlaanderen dan de hoofdprijs, betalen voor een zender waar niet naar te kijken valt.

Ze kunnen zich daar verdorie nog veel veroorloven.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik heb het vandaag al opgelost. Ziggo kaart in mijn Dreambox en Canal Digitaal opgezegd.. Al sinds 1991 aan de schotel, maar door het eeuwige gepruts is de uitval/plezier in schotel verdwenen.. 2 dVB-C tuners in de Dreambox en verder met kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn het alleen op Syfy en ID dat er storingen zijn? Zitten niet in mijn pakket maar op andere zenders van deze transponder merk ik geen storingen.

@ Mimisiku, ik begrijp je fustratie, maar is deze maatregel niet heel drastisch? jij zo'n verknochte satelliet freak, zal je niet gauw satellietontvangst missen? :(  Ikzelf heb nu zo'n 15 jaar satellietontvangst en storingen neem ik er bij, die zullen er altijd zijn. Toen wij vroeger hier in de Westhoek keken met een hark , konden we soms weken aan een stuk niet of nauwelijks kijken, wegens "zomerstoringen", want toen ging alles nog via VHF en we betaalden ook kijk en luistergeld.  Dit even terzijde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Heb alleen Canal-Digitaal eruit gedonderd en vervangen voor een Ziggo kaart. De SKY kanalen blijven natuurlijk... Op satelliet is meer moois dan alleen Canal Digitaal...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, het is toch ongelofelijk hoe CanalDigitaal zich opstelt in deze situatie. Het verleent een 24uurs 7 dagen per week dienstverlening waar de klanten voor betalen maar bij CanalDigitaal gaat vrijdagmiddag de deur om 17uur dicht en maandagochtend pas weer open. Waarschijnlijk vanwege Pinksteren zelfs dinsdagochtend. Drie zenders hebben flinke problemen, L1mburg, CI en SyFy.
Waarschijnlijk is de storing vrijdag(avond?) begonnen.
Zelfs een storingsmelding kan er niet af want ook deze mensen hebben natuurlijk weekeinde. De laatste storingsmelding op de site van CanalDigitaal is van 06-05, zie: http://www.canaldigitaal.nl/berichten-en-meldingen/
Op CanalDigitaal Twitter is de laatste melding van 13-05, zie: https://twitter.com/meldingen_cd
Hoe lang kunnen ze het zich nog veroorloven om net als de meeste werknemers in loondienst om vrijdag om 17uur de deur achter zich dicht te trekken en weekeinde te houden?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...