Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten


Van l1 heb ik al gemeld op een thread van paardegek volgens hem lag dit aan mijn schotelopstelling en had daar niemand last .

gekke boel nu is in ieder geval wel zo dat canaal behoorlijk de mensen aan t bezeike is !

Een zooitje is het

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kabeltv is ook niet voor iedereen een oplossing als je Syfy wilt volgen.

Ik las net dat Syfy,13th Street en E! per 1 juni gaan verdwijnen in het voormalige UPC gebied.

Die stunt heeft canaldigitaal ook al eens uitgehaald, paar maanden weg laten en dan in een duurder pakket terug laten komen....

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het nakijken van e.e.a kom ik er achter dat Syfy tweemaal op de trnasponder zit.

Eénmaal met als service ref:  1:0:1:1B8E:C88:3:EB0000:0:0:0:

en éénmaal met een service ref:  1:0:19:1B8E:C88:3:EB0000:0:0:0:

 

Dit laatste is een service ref voor een HD kanaal.  (Het kanaal gaat wel open als een SD kanaal)

Is er iets op til hier?

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 street heeft ook twee vermeldingen:

 

1:0:16:5149:C8B:3:EB0000:0:0:0:

en

1:0:6:5149:C8B:3:EB0000:0:0:0:

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hiereen abo op de duitse HD + kost 60 euri p/jaar dan nooit probs ermee of zo en is erietes een mail sturen binnen 24 uur heb je netjes bericht terug .

Zo hoort dat ook vind ik bij canaal blijven ze maar kloten en niks klopt er !

Is zoals ik al vaker gezegd heb hier in nederland klaagt iedereen maar niemand doet iets ertegen , gewoon je abo opzeggen bij die boeven bende .

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja 1pm, dat is de tactiek van CanalDigitaal van de afgelopen 8,5 jaar om de abonnees van de Astra 19,2 over te halen en te dwingen naar de Astra 23,5 te gaan inclusief het vernieuwen van je satellietontvanger van SD naar HD en het plaatsen van de duo-lnb.
Telkens maar weer een kleine wijziging en als je daar een tijdje niet aan mee doet, dan blijkt dat je steeds minder zenders kunt ontvangen.
En dan natuurlijk steeds moeilijkere transponderspecificaties toepassen zodat er meer zenders op een transponder passen, van mpeg2 naar mpeg4, minder foutcorrectie zodat je een Multytenne niet meer kunt gebruiken en ga zo maar door.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het is ook de enige mogelijkheid om de prijzen niet nog meer te laten stijgen.

Daarom is het uitschakelen van de sd versies van zenders ook voor ons van voordeel.

Heb jij er 5 euro per maand voor over dat men op Astra 1 blijft zitten?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, dat er toch prijs stijgingen zijn om de haverklap, en goedkoper worden ze niet zelfs als Astra 1 buitenspel is gezet, lijkt meer op winstbejag en de klant op kosten jagen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...