Ga naar inhoud


storingen op sd kanalen


el  renegade

Aanbevolen berichten

Vreemd, dat er toch prijs stijgingen zijn om de haverklap, en goedkoper worden ze niet zelfs als Astra 1 buitenspel is gezet, lijkt meer op winstbejag en de klant op kosten jagen.

Ik denk dat de prijsstijgingen bij de concurrentie beslist niet onderdoen voor die van CD.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij snapt niemand dat alsmaar verhogen van de prijzen juist een crisis veroorzaakt, de buidel met geld is namelijk niet eindeloos. Het alsmaar duurder worden van alles is een zeer groot probleem wat men niet onder ogen wil zien dus ook bij CD niet. Straks gewoon astra 19.2 weg en gelijk een prijsverhoging eroverheen ik ziet hem al aankomen :)

 

Ow en de storingen krijg je er als gratis service bij!

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

 gerard 76...crisis betekend dat er weer zovele mensen meer afhankelijk zijn geworden van de voedselbank

en de rijke steeds rijker worden en de gemiddelde nederlander de eindjes aan mekaar kunnen knopen

aangepast door blackeyes

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal is weer terug van hun voorjaarsreces en hebben de storingen nu gemeld op hun site "Meldingen & Storingen" en op Twitter.
Er is sinds vanochtend het volgende te lezen:

"Er treden korte onderbrekingen op in beeld en geluid op de zenders L1 Limburg, Syfy en CI Crime & Investigation. Door een technische storing is er momenteel geen Dolby Digital 5.1-geluid beschikbaar voor de zender RTL7 HD, er kan tijdelijk alleen analoog geluid aangeboden worden. Technici werken aan een oplossing. Wij hebben nog geen verwachting voor u wanneer de problemen zijn opgelost. Onze excuses voor het ongemak."
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op Engelse en Duitse zenders (of welk ander land dan ook) heb ik dit soort idiote storingen nog nooit meegemaakt.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor de maand April een compensatie gevraagd voor al die storingen en gekregen, alhoewel ze deze aan iedereen beter zelf hadden toegekend, bovendien heb ik een degradatie van mijn abo gevraagd en dat is uit ongenoegen van al de haperingen die steeds terugkomen, als het geklungel zo verder gaat kunnen ze verdere maatregelen verwachten.

 

Niet zeuren dus, maar aanpakken die handel, we betalen genoeg om een stabiel pakket te eisen.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Transponder(s) erbij op Astra 3, en minder proppen.

Astra 1 SD eraf betekent (financiële) ruimte voor meer op Astra 3.

Met gesloten beurs.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Astra 1 SD is lang nog niet weg hoor. Hustler tv Eurosport 2

Binnen een jaar wel, heb ik begrepen. (Zou me ook niets verbazen, zeker niet in dit tempo.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Zoals eerder gemeld: CDS eruit en een Ziggo kaart erin.... Ben dat geklungel van CDS beu... En nu bellen ze iedere dag met een mooie aanbieding... Heb ze heel lief verteld dat ik al sinds 1991 al schotel heb en de laatste tijd nog nooit zoveel problemen en storingen... Ze begrijpen het echt niet daar....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...