Ga naar inhoud


Vuo Duo CCcam moet steeds worden herstart?


sjumi

Aanbevolen berichten


Alvast bedankt voor de reacties.

cccam 2.2.1 heb ik geprobeerd werkt niet.

Maar ik heb het bestand van de link gedownload,zoals hierboven vermeld,enigma2-plugin-ccpriomaker_0.5_all.ipk, maar weet niet wat er verdermoet gebeuren, waar invoegen, hoe invoegen.

Bestaat er op youtube een filmpje hoe je dat moet doen een prio toevoegen.

Ik voel dat ik een stap dichter bij een oplossing ben en hoop spoedig weer lijntjes te kunnen toepassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heren niet lullen.Er zijn hier op het forum tal van mensen die perse oscam door de strot willen duwen maar geen deftige files willen plaatsen voor  ongeleerde gebruikers van CD+ NL en TVV. CCcam 2.3.0 werkt perfekt met een simpele PRIO file aangepast voor CD+ en TVV.Is al op het forum geplaats door iemand en door mij herhaald op andere  forums.Hopelijk staat iemand op en zet een volledige Oscam config op het forum zodat we samen van dit gevecht af zijn.

PS: dat je de softcam af en toe eens moet herstarten is normaal.Ik herstart standaard mijn box elke dag omdat hij in deep standby gaat.Kwestie van energie besparing :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je me dan verder helpen met het simpele PRIO dat moet toegevoegd worden aan cccam 2.3.0., hoe (ccpriomaker enigma2-plugin) inplaatsen, regels toevoegen, weet ik veel.

Ik bezit een VU DUO en heb openPli-4.0 en cccam 2.3.0 geïnstalleerd.

Wanneer ik naar TV-Vlaanderen kijk praktisch geen probleem wanneer ik dan overschakel maar het Nederlands pakket bv RTL-4,geen beeld, bij controle CCcam krijg ik de vervelende boodschap: Can't conect to remote host (127.0.0.1) connection refused

execute error 1. Als ik dan mijn CCcam herstart lukt dit niet, moet eerst naar TV-Vlaanderen bv EEN-HD, CCcam herstarten en krijg dan terugbeeld.

Ik weet me geen raad, het is dik vervelend als je zoveel extra nederlandstalige zenders moet missen.

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

als je kan werken met FTP dan is het een simpele aktie.Gewoon de PRIO in de dierctory van CCcam plaatsen (/etc) en cam herstarten.

Ik heb nog steeds de prio voor seca want de viaccees geeft problemen.

 

 

 

 

CCcam.zip

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt

Kan hiermee werken

Ik veronderstel CCcam2.3.0 eerst verwijderen, doe ik dit met mijn afstandsbediening( /menu) of via /etc. of blijft CCcam2.3.0 staan en alleen  CCcamprio toevoegen  via /etc.

Gewoon CCcam laten staan !!. Je hoeft alleen maar CCcam.prio toe te voegen in de map /etc ( staat CCcam.cfg ook in ).

Daarna alleen CCcam opnieuw te starten ( menu / instellingen / CI / softcam hertstarten.  Of via de blauwe knop, softcam herstarten )

 

Met vriendelijke groet, paardengek

Door veel lezen en prutsen kom je er wel!
Link naar reactie
Delen op andere sites

.... Hopelijk staat iemand op en zet een volledige Oscam config op het forum zodat we samen van dit gevecht af zijn.

 

Vorig jaar heb ik al eens vanuit het Oscam forum circa 6 maanden een link geplaatst met daarin de Oscam configuratie files maar er heeft niemand gebruik van gemaakt.

Ik heb de files nu nogmaals geplaatst.

Via de onderstaande link kun je de files ophalen.

Ik weet niet hoe lang mijn gratis Dropbox account nog beschikbaar is maar het zou binnenkort wel beëindigt kunnen worden.

 

Deze configuratie is te gebruiken voor een enkele box maar ook voor 2 boxen met interne cardsharing.

Via dezelfde link kun je ook een beknopt toelichting opvragen.

 

Deze configuratie functioneert op mijn beide SOLO2 met VTI 8.x uitstekend.

Voor verdere vragen of wijzigingen stel ik voor om die in het Oscam forum voort te zetten. 

 

https://www.dropbox.com/sh/991n9g1wazxc87z/AACgaUSD36ysgd-PZkHLaY4La?dl=0

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

hartelijk dank voor de files.Als er nog eens problemen zijn met CCcam zal ik er zeker ff mee aan de slag gaan. ;):laugh:

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

IK heb alles geïnstalleerd zoals doorgekregen.

CCcam 2.3.0 loopt niet meer vast is pluspunt.

Maar als ik naar een ander bouquet gaen een zender kies bv RTL7, geen beeld, niet bij alle zenders maar het grote merendeel.

Het overschakelen van de ene naar de andere zender, bv bijvoorbeeld in het bouquet TV-Vlaanderen is trager dan vroeger.

Instelling CCcam 2.3.0 attributen 755

Prio instelling 644

Samengevat het probleem is nog niet helemaal opgelost.

Heb ik iets fout gedaan, of dient er nog een aanpassing te gebeuren.

Ik heb nog van iemand anders het volgende bestand ontvangen:enigma2-plugin-ccpriomaker_0.5_all.ipk.

Ik veronderstel dat hetzelfde is als CCcam prior.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...