Ga naar inhoud


Vuo Duo CCcam moet steeds worden herstart?


sjumi

Aanbevolen berichten


Nog een paar vraagjes als het kan en mag:

P: 0100:00006C:3202 #"TV Vlaanderen - Canvas" P staat hier voor prioriteit niet?

I: 500 i staat voor ?

500 staat voor?

Is er de mogelijkheid dat er een condensator slecht is en vervangen moet worden

wat moeten de attributen zijn voor  prio en CCam.cfg

Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

probeer mss eens met mijn prio file .Zie ff terug.De file moet wel CCcam.prio noemen hé

CCcam.zip

aangepast door bellejt

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou er niet een ander probleem zijn.

 

Normaal moet Cccam 2.2.1 gewoon werken.

 

Als dat bij de vraagsteller niet werkt en ook Cccam 2.30. met de Priolijst geeft problemen,

dan zou ik gewoon opnieuw flashen en van nul beginnen en starten met Cccam 2.2.1.

 

mvg

aangepast door jeevanhoof

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het deze morgen geprobeerd, opnieuw flashen en CCcam 2.2.1 geinstalleerd.

Heb ook Cccam prio toegevoegd met verschillende P: providers. ingevoegd

Weet niet of dit veel nut heeft, maar het loopt momenteel goed, soms zeer kleine bevriezingen van het beeld, kan ik mee leven, hopelijk blijft het lopen.

Maar ik blijf toch met een vraag zitten, waarom werkt CCcam 2.3.0 niet, en bij andere mensen die ik ken wel, zelfs na het toevoegen van prio bij mij, geen afdoende resultaat.

Wie kan me dit uitleggen.

Als het probleem gekend is, wat is dan de oplossing, of is er geen afdoende oplossing voor handen?

 

MVG

Link naar reactie
Delen op andere sites

de vervelende boodschap: Can't conect to remote host (127.0.0.1) connection refused

 

Ik post dit maar voor wat het waard is.

Een hele tijd geleden had ik dit ook aan de hand op een ET-9500.  En ook alles geprobeerd.  Soms liep ie een paar dagen goed dan weer enkele later weer dit probleem. 

Ook Oscam geprobeerd, maar ik kreeg hierin dezelfde fout.

 

Met een of ander tooltje (een opdracht in telnet die standaard in linux zit) naar de toestand van de apparaten gekeken.  En wanneer de fout zich voordeed stonden de kaartlezers niet meer in de output.  (Ik wil wel eens zoeken wat dat commando was)

 

Heropstarten van de box bracht wel meestal licht in de duisternis.  Soms echter ook niet.  Dan moest je de box uitschakelen, enkele minuten wachten en dan weer opstarten.

 

Mijn conclusie op dat moment:  Er gaat iets mis met de kaartlezers.

 

Heb dan een Smargo Triple Reader gekocht (€ 35,00 toendertijd), deze geinstalleerd en sindsdien geen probleem meer gehad.  De reden voor deze aankoop, dit was goedkoper dan de box naar de reparatie zenden. Ik zie deze lezer nu aangeboden tussen € 39 en € 49

Deze werkte eerst onder CCcam.  Momenteel draait ie onder Oscam.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling:  bij mij deed zich dit meer dan 2 jaar geleden voor

 

Threads:

http://forums.openpli.org/topic/27323-smart-kaarten-gaan-off-line/

http://forums.openpli.org/topic/29495-kaart-lezers-worden-niet-herkend/?hl=%20kaartlezers%20%20gaan%20%20off-line

 

Heb het commando niet meer gevonden die de status van hardware weergaf.

 

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken 2 mensen, die keken via cccam 2.3.0 met vu duo, ik ook, zonder enig probleem. Die heb ik wel al overgezet naar oscam, maar cccam staat er ook nog op, als oscam even moeillijk doet, of instellingen moeten worden gewijzigd, en ik ze nog niet weet.

Hier ergens, staat er ook, dat er pli versie's waren die problemen gaf. Ik draai nog altijd die van deze winter, en met de kaart die ik heb, werkt het al een tijdje.

Maar waren er geen 2 hardware versie's van de vu duo, of is/was het enkel een andere ab?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of een clone ?

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Bij mij VU duo2 zelfde probleem 

Ccam 2.3.0 r0.10 

Al een week problemen bij zappen alleen Canal digitaal op ontvanger, na zappen beeld zwart softcam weg.

Herstart softcam werkt weer, tot je weer snel zapt.

Bovenstaande oplossingen gelezen maar weet nog niet wat het beste is hier te doen?

Er staan namelijk verschillende oplossingen, en dan heb je ook nog oscam.

Gaarne reactie hoe ik dit stap voorstap oplos, ben erg tevereden met cccam en werkte altijd goed. (geen externe share)

 

Alvast CCcam prio toegevoegd om te testen.

Kan ik alle niet gebruikte zenders uit de priolijst gooien, wordt hij hier sneller van?

 

post-73618-0-97650300-1436204625_thumb.jpg

post-73618-0-08072000-1436204630.jpg

aangepast door Jan-65
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je kan werken met FTP dan is het een simpele aktie.Gewoon de PRIO in de dierctory van CCcam plaatsen (/etc) en cam herstarten.

Ik heb nog steeds de prio voor seca want de viaccees geeft problemen.

 

bij mij het volgende probleem( heb een vu duo 2 sat+kabel tuner), schakel naar sat bv pro 7 en dan terug naar Ziggo rtl4.Om rtl 4 Ziggo te bekijken moet ik de ccam opnieuw starten.

 

 

geldt de prio installeren ook voor dit probleem

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

aangepast door blitzteam

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen clone en toch na jaren plots het probleem

Met 2.2.1 loopt het momenteel goed. Hopelijk blijft dit zo.

Waarom werkt het bij mij 2.3.0+ prio of zonder prio niet en bij andere wel, dit is een vraag waarop ik momenteel geen antwoord heb. 

Als dit probleem zou komen uit de nieuwe pli, verwacht ik dat de ontwikkelaars dit nu wel weten en er een sofware oplossing voor hebben niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...