Ga naar inhoud


Discovery showcase HD


deleier
Ga naar oplossing Opgelost door deleier,

Aanbevolen berichten

Jammer dat er hier mensen op het forum zijn die gelijk de fout zoeken bij de apparatuur.

 

Discovery showcase HD had wel degelijk een storing.

 

Ook is het jammer dat je hier dan in den treure uit moet gaan leggen dat je apparatuur wel in orde is en het signaal ok is.

 

En dat het om de nieuwe satellietpositie gaat van deze zender.

 

ASTRA 23,5 – 12.110 – H – 27.500 – 3/4 – DVBS2 – 8PSK.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Maar waarom heeft niet iedereen dan storing? Als het aan Discovery Showcase ligt dan moet iedereen dat probleem hebben.

Als het aan de ontvangst ligt moet "deleier" ook storing hebben op de andere zenders, idem als het aan zijn ontvanger ligt.

Ja wat blijft er dan nog over?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Idd.   Heel herkenbaar wat je zegt.      Sommige mensen met voorkeuren proberen je dan wijs te maken dat al het andere waardeloos is en vooral de canaal digitaal gecertificeerde ontvangers zoals bv nu ook de topfield srp 2401.  Nou ik heb er 1 en ben zeer tevreden...  Maar goed ,  laten we bij het onderwerp blijven haha.

 

Hoop dat er nog mensen komen met tips of ervaringen met deze nieuwe frequentie wijziging van canaal digitaal..   Goed weekend anders mensen !   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik neem dan aan dat het probleem ligt bij het lezen van de software die CD heeft doorgestuurd op 3 maart. Sommige ontvangers

lezen die andere niet blijkbaar. Mekaar hier de schuld geven heeft geen enkele zin, misschien eens een nieuwe software

update doen? Of toch eens een berichtje plaatsen op de site CanalDigitaal "melding storingen".

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

Nou Iris , probleem is opgelost hoor !    Heb als laatste redmiddel de canaal digitaal fast scan update gedaan..   Doe dat niet graag omdat je daarna je favorietenlijstjes kwijt bent..   Maar heb al een paar keer een zender niet kunnen vinden bij handmatig scannen ( ondanks invoeren juiste frequentie enz.) en ook toen bracht de fastscan update uitkomst...  En nu dus wel beeld,geluid ,ondertitel bij showcase.... En nu ook de nieuwe zender Qyou. ( kon ik ook met scannen niet vinden).  Zowel automatisch als handmatig.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi dat het probleem over is.
Tja, en met die favorietenlijstjes dat die weg zijn bij een een nieuwe fastscan, dat is ook niet bij alle ontvangers.
Bij mijn Inverto Scena 5m ontvangers kan ik rustig een nieuwe fastscan doen zonder dat de favorietenlijsten weg zijn. Wel is het zo dat als in de nieuwe fastscanlijst een zender is verwijderd of andere parameters heeft gekregen, de zender niet meer in de favorietenlijst staat. De favorietenlijst moet immers de zender wel ergens uit de hoofdlijst halen. Dan moet ik de zenders met nieuwe parameters opnieuw in de favorieten toevoegen maar dat betreft dan maar enkele zenders.

Dat zijn zaken die je niet gemakkelijk uit de specificaties van satellietontvangers haalt als je van plan bent een nieuwe te gaan aanschaffen en dat is jammer want laten we eerlijk zijn, leuk is het niet als je je favorieten weer helemaal opnieuw in moet stellen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...