Ga naar inhoud


Discovery showcase HD


deleier
Ga naar oplossing Opgelost door deleier,

Aanbevolen berichten

Hoi deleier, goed dat je probleem met disc.HD opgelost is, maar ik las nog iets van favorieten lijstjes die verdwijnen bij het maken van een Fastscanlijst?

Ik werk hier met een VU+duo en Solo met PLi, en ik weet niet anders dan dat er een bouquet met de naam van de provider naar keuze gemaakt wordt en dat dit totaal geen invloed op je favorieten lijst heeft. Ik doe regelmatig de fastscan op CD en kopieer de nieuwe of gewijzigde zenders handmatig of met DB-edit naar mijn favorieten lijst.

 

Wat is jouw methode?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Ik heb nog steeds een geluids storing op deze zender.

 

Er zit sinds gisteren wel meer tijd tussen deze storingen.

 

Laatste storing van vandaag was op 11:46 en die daarvoor op 11:27.

 

Ook is er vandaag een nieuwe versie van oscam uitgekomen, maar het probleem blijft.

 

Het lijkt mij dat het probleem bij CD vandaan komt.

 

Ik wacht nog een aantal dagen, misschien is het straks wel opgelost.

 

Edit:

 

12:23 weer een storing van wegvallen geluid.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net ontdekt dat zender ernaast staat, heb eerst een nieuwe fastscan gedaan en lijst 30 van cds ingeladen, (met qyou op kanaal 59.)

 

Volgens de site van cds staat deze zender op 12.110.

Bij de nieuwe pdf lijst staat deze op 11.856 .

 

Hier staat hij op 12.109, heb nu beeld met wegvallend geluid..., raar maar waar...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt Erwin hoor,  ook hier af en toe een hik in het geluid..     En Hulk,  ik kies ook cd uit de providers en krijg dan vooraf de waarschuwing dat alle instellingen van zenderlijsten verloren gaan.    Heb verder geen hobby ontvanger maar de topfield srp 2401ci +.   

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb ook de geluidsproblemen zoals hier al meermaals is gemeld, de andere zenders op deze frequentie Heb ik geen problemen mee. Ik gebruik de laatste ci-module van CD en gecertificeerde Samsung tv. Ik gebruik schotel met motor en ontvang een 8tal satellieten zonder problemen met geluid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik kijk veel naar deze zender en naar aanleiding van jullie berichten ben ik eens op uitval in het geluid gaan letten.

Ik heb in de afgelopen 3 dagen een keer bewust een hik in het geluid gehoord, verder niets.

Of dat een foutje in het programma was, of een storing in de transmissie kon ik niet vaststellen.

Verder heb ik eigenlijk geen klachten over deze zender.

 

Ik kijk met een Rebox 8500 en een aparte Dolby digitaal geluidsversterker.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kijk veel naar deze zender en naar aanleiding van jullie berichten ben ik eens op uitval in het geluid gaan letten.

Ik heb in de afgelopen 3 dagen een keer bewust een hik in het geluid gehoord, verder niets.

Of dat een foutje in het programma was, of een storing in de transmissie kon ik niet vaststellen.

Verder heb ik eigenlijk geen klachten over deze zender.

 

Ik kijk met een Rebox 8500 en een aparte Dolby digitaal geluidsversterker.

Ik neem aan dat het met sommige hardware niet of minder erg zal zijn, maar men kan toch niet verwachten om 1 zender goed te ontvangen dat je alle spullen de deur uit gooit ? Dit is een probleem dat bij CD ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij CD zijn meer klachten binnengekomen, berichten variërend van 1 keer in de 2 uur tot ook 1 keer in meerdere dagen.

CD stelt dat zij met de hoofdtelefoon meeluisteren, maar de klacht nog niet zelf hebben geconstateerd.

Heeft iemand kunnen constateren dat het reproduceerbaar is, dus of je het kunt opnemen en dat bij weergave de storing gelijk is aan hetgeen men waarneemt bij direct luisteren?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij CD zijn meer klachten binnengekomen, berichten variërend van 1 keer in de 2 uur tot ook 1 keer in meerdere dagen.

CD stelt dat zij met de hoofdtelefoon meeluisteren, maar de klacht nog niet zelf hebben geconstateerd.

Heeft iemand kunnen constateren dat het reproduceerbaar is, dus of je het kunt opnemen en dat bij weergave de storing gelijk is aan hetgeen men waarneemt bij direct luisteren?

Heb juist 10 minuten opgenomen en bij het afspelen idem, zelfde onderbreking.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...