Ga naar inhoud


Contract bijna afgelopen; kan je korting bedingen?


theboyk

Aanbevolen berichten

Dat is dan ook normaal cees, dus ik denk dat theboyk niet teveel betaald.
Ik heb mijn tweede kaartje nog een keer een activatie gegeven vanochtend op SBS6 SD maar de HD-zenders komen er echt niet bij.
Johan heeft gewoon heel veel mazzel dat hij het wel heeft zonder er voor te betalen.
Ik heb de indruk dat de administratie bij CanalDigitaal van alle kanten rammelt want ik ken ook twee mensen die op hun jaren geleden opgezegde kaartje nog  steeds alle zenders kunnen bekijken.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het gekste vind ik nog dat zelfs ooit opgezegde seca2 FTV kaartjes die administratief niet goed zijn verwerkt nu nog steeds de maandelijkse updates ontvangen, terwijl er helemaal geen FTV abonnementen meer bestaan. Dus niet alleen de administratie deugt niet, het hele abonnementssysteem rammelt.

 

Wat is er nu gemakkelijker dan de shared emm's stopzetten van een abonnementsvorm die niet meer bestaat?

aangepast door jako87
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Johan, dat zou best kunnen maar daar gaat het toch helemaal niet om.
@theboyk denkt dat hij te veel abonnementsgeld betaald en dat is waarschijnlijk helemaal niet waar.

Dat er met onderhandelen een tijdelijk voordeel te halen valt is best mogelijk maar dat is meestal pas aan de orde als je je abonnement wilt downgraden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even feedback:

 

- Genoeg reacties, dank aan allen

- ik heb 3 kaarten, 1 met HBO, 1 met Fox en 1 waar basis op staat. Heb geen behoefte om de HBO kaart of de Fox kaart met HD te upgraden.

- Dus mijn hoofdkaart zou dan basis HD mogen (moeten?) hebben a 17,95 en niet 15,95+5,00 euro

- ik wil zeker niet downgraden, afhankelijk van een juiste aanbieding juist upgraden (familiepakket?)

 

De vraag stelde ik omdat ik regelmatig op het forum lees dat mensen die willen opzeggen aanbiedingen krijgen.

Wil niet opzeggen, CD doet het prima hier.

 

Wilde alleen informeren of er andere mogelijkheden zijn.

Het onofficiële HD light bijvoorbeeld waar ik veel over lees maar die dus niet vermeld staat op de site van CD 

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe eens een belletje naar canal digitaal en vraag wat de mogelijkheden zijn.

zeg gewoon dat je vind dat je nu te veel betaald en dat je graag wat aan de prijs wilt laten doen.

eventueel bluf je erbij dat je anders gaat kijken wat upc/ziggo of kpn te bieden heeft.

je kan natuurlijk ook eerst kijken wat het allemaal kost bij de concurrent en daarna een belletje plegen.

dat 2e is eigenlijk beter zodat je weet waar je over praat.

 

edje

Vu+ Solo2
Dreambox 800s

Link naar reactie
Delen op andere sites

CD doet het niet prima.

 

CD is met een aanval begonnen in 2013 en in 2014 hebben ze zich helemaal vergist qua klanten strategie en politiek.

 

De consequentie daarvan is dat alle abo's basis / Hd / Extra /compleet dalende zijn qua aantal en opbrengst.

 

Eigen schuld dikke bult.

 

Of je van een bankroete Club voordeel krijgt na een telefoontje is dan misschien een paar maanden leuk, net zo leuk als dat je bij elke andere provider 6 maanden korting vangt indien je overstapt.

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ook meegemaakt. Ik was ook contractvrij totdat HBO erbij kwam. Plots alle kaarten een tweejarige verlenging.. En dan ben je dus wel even bezig om dat recht te trekken... Zal maar niet zeggen hoe ik dat heb opgelost... Hint.. Woon dichtbij Hilversum...

Link naar reactie
Delen op andere sites

intern sharen bestaat niet

 

dat is op de drempel van WAN <> LAN niet, dus onmogelijk te traceren

mits men IPV4 heeft en geen IPV6 provider heeft geactiveerd, of stom genoeg poorten voor derden opent

 

derden is iedereen

 

intern daar mag geen hond komen en of kijken

 

ben je slachtoffer van providers die hun boekje te buitn gaan, klaag ze aan!

Running Up That Hill

Kate Bush

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor reageren :cool:

 

Vanochtend gebeld:

Omdat ik overstap op glasvezel alles in 1 zou ik dus CD kunnen opzeggen.

Nou dat vonden ze jammer, dus kwamen ze met de volgende deal: 

M7 Sat801 gratis

Dat zag ik niet zo zitten; met bijbetaling van 99 euro kon ik de DSR8141 krijgen

 

Uiteindelijk de volgende deal gesloten:

2 jarig basis HD met gratis M7 Sat801 en een triple quad lnb :D  :D

 

Ik heb al o.a. een Vu Solo2, maar dit vond ik wel een acceptabele oplossing.

Toch nog een triple quad lnb erbij gescoord ipv alleen de "zapper".

 

PS mocht iemand interesse hebben in de M7 Sat801 dan hoor ik het graag via PB

 

@mods: Topic mag gesloten worden, of open blijven voor reacties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...