Ga naar inhoud


Contract bijna afgelopen; kan je korting bedingen?


theboyk

Aanbevolen berichten


  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

wat jou zo blij maakt begrijp ik niet!

wat heb je nu gewonnen ?

dubbele kosten

een dubbel pakket namelijk > via Glasvezel en via CDS

met drie verschillende receivers ; de VU+ SOLO2 de M7 Sat801 en de Glasvezelbox wellicht een Arris

 

heb je dat goed doordacht?

aangepast door Tonskidutch

Wonderfull life

Katie Mulea

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Tonskidutch

 

- Glasvezel van Caiway zou ik in elk geval nemen, snelheden van 100/200/400 MB tov VDSL wat ik nu heb

   Probleem met Caiway hier is..net aangelegd en opgeleverd..dus je krijgt alles-in-een, kan je niet onderuit.

   Ik wil niet van CD af, maar was wel een mooie smoes en aantoonbaar!!

   Dus Caiway voor internet en telefonie (krijg je er ook bij..word niet/nauwelijks gebruikt)

   De glasvezelbox voor tv heb ik niet eens genomen, wat moet ik ermee (bruikleen)?

 

-  We hebben o.a. een Vu Solo2.

   De nieuwe M7 801 staat nog netjes in folie samen met de triple quad, gaat dus het forum of marktplaats op of ik maak er iemand blij mee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik ben wel teleurgesteld in CD!

 

Mijn contract was ook al een tijdje voorbij en kan ik dus maandelijks opzeggen.

Na de stroomstoring afgelopen week had ik de dag erna opeens geen signaal meer. Wtf?

Na onderzoek bleek de lnb overleden te zijn. Omdat ik toch voornamelijk de Nederlandse kanalen bekijk heb ik de kapotte CD Dual lnb vervangen voor een nieuwe single twin lnb.

 

Dus schotel uitgericht op de 23,5 positie en weer prima beeld.

 

Maar goed, naar aanleiding van dit topic CD maar eens gebeld of ze niet een leuke aanbieding voor mij hadden, en dan doel ik eigenlijk op een nieuwe ontvanger. Ik zit inmiddels al meer dan tien jaar bij CD en heb nooit eerder iets van ze gehad dus dacht ik wel een leuke deal te kunnen maken.

 

Niet dus.

 

Gezegd dat ik een leuk aanbod van Ziggo heb gehad met gratis twin ontvanger met HDD recorder en half jaar goedkoop abbo en de CD medewerker ging eens voor mij kijken of er aanbiedingen open stonden. Even later wed ik uit de wacht gehaald en kreeg ik te horen dat er geen aanbiedingen open stonden en dat hij niets voor mij kon doen. Er is dus niets maar dan ook helemaal NIETS mogelijk.

 

Ik vertelde de CD medewerker dat ik nu toch wel serieus over het Ziggo aanbod zou gaan nadenken.

 

Blijkbaar is CD toch niet zo geinteresseerd in hun bestaande klanten... Wat een domper. :(

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al abonnee bij CanalDigitaal sinds dat CanalDigitaal bestaat en heb nog nooit een aanbieding in apparatuur gehad. Ik vindt het ook maar goed dat ze niet met aanbiedingen blijven smijten want per slot van rekening moeten die kosten toch allemaal opgebracht worden door de gewone abonnees die maandelijks hun abonnement betalen en geen gratis apparatuur krijgen. De schotels en mijn 6 HD-satellietontvangers (de meeste ter vervanging van de SD-ontvangers) heb ik gewoon zelf moeten kopen.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben al abonnee bij CanalDigitaal sinds dat CanalDigitaal bestaat en heb nog nooit een aanbieding in apparatuur gehad.

En ik heb van Ziggo na 15 jaar abonnee te zijn geweest nog niet eens een nieuwe router mogen ontvangen. ;)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd dat theboyk het dan allemaal wel voor elkaar heeft weten te krijgen en zomaar een ontvanger en een triple lnb krijgt.

En het niet geven van "gratis" apparatuur heb ik nog nooit terug gezien in lage abonnementskosten bij CD. Integendeel.

 

Bij Ziggo kan het er blijkbaar wel af. Maarja, Ziggo, daar heb je dan ook weer zo wat... :/

Ik blijf m'n signaal liever van de satelliet plukken ;)

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Voor niets gaat de zon op, al het andere kost geld, linksom of rechtsom!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ceesv, dat is waar, alleen weten we dat prijzen in de detailhandel een paar keer over de kop gaan.

Het voordeel voor de klant van een (bijna) geschonken apparaat (door een provider) is vele malen groter dan het (financieel) nadeel van de provider/schenker.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was te proberen, jammer maar helaas. Maar dan moeten ze hun beleid ook handhaven en voor iedereen laten gelden.

Mijn Vantage HD8000 doet het nog steeds, maar gaat wel kuren vertonen.

Zo kan ik de zenderlijst niet via de Astra 23,5 ophalen.

Maarja, een blindscan en daarna handmatig sorteren lostte dat probleem ook weer op.

 

Ga zowiezo geen CD doos kopen als de Vantage dood gaat, maar liever een stabiele ontvanger met een goede beeldkwaliteit (Rebox?).

Open the pod bay doors, Hal

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geen slechte keuze, ik ben tevreden met mijn Reboxen, zeker voor wat de beeldkwaliteit betreft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik was zelf ook zeer verbaasd dat het me lukte..maar de CD medewerker die ik sprak werkte ook echt mee.

 

Wat misschien ook meegeholpen heeft is dat ik daadwerkelijk ook Glasvezel alles in een heb genomen...dus een klant die zo goed als weg zou gaan is toch behouden.

Tevens neem ik ook premium pakketten zoals HBO en Fox Sport af..misschien dat dat ook helpt.

 

Wie niet waagt die niet wint..laten we het daar maar op houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...