Ga naar inhoud


iemand ervaring met de SAB Titan III


edbe

Aanbevolen berichten

Ik heb inmiddels 3 Sab Titan 3 combo's thuis aan het draaien.

Ze werken al 2,5 jaar probleemloos.  Kaartje delen ze via een Smartwi 1 ver.3 en ver.8. ( Smartwi komt in oktober met versie 3). 

 

Via een Triple lnb van canaldigitaal en een losse lnb ontvang ik de 13 / 19 / 23.5 en 28.2.  Heb  nog een 1.1 diseqc switch extra tussen, dat vond ik op dit forum ( EMP-Centauri ). 

Met de witte ci-module van canaldigitaal werkt hij ook, op dit moment kan ik Mezzo HD ook bekijken, is zender van de maand.  ( heb Basis pakket )    

 

Dvb-t  werkt ook prima. Vriendin kijkt ook met een Titan 3, maar dan alleen Dvb-t zenders.  Buurman heeft via mij ook een Titan 3, had een oude sd ontvanger.  Tja.... daar ontvang niet veel meer mee.

 

De nieuwste software versie is nu 2.3.64 dan werkt YouTube ook. Met versie 2.3.47 werkt YouTube niet meer.

Sab Titan 3 Combo / CD Triple lnb / diseqc 1.1 switch / 13 / 19.2 / 23.5 en 28.2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Hallo Allemaal,ik gebruik hier de sab titan combo 3 naar volle tevredenheid i.c.m een technisat (Vierkante) schotel 45 cm hierin zitten 4 lnb's verwerkt en ik ontvang hiermee maar liefst 6 satellieten o.a sirius 4.8 eutel w3 hotbird 1 astra 19.2 eurobird 1 en nilesat 7 ik kijk vooral naar de fta kanalen omdat ik deze combineer met mijn ziggo horizon box, mijn vraag is aan jullie wat voor soort smart card gebruiken jullie in de sab titan 3 combo? Ook heb ik.nog een sab sky 4700 hd fta receiver i.c.m twee triax 120 cm schotels waarvan 1 met motor voor de ontvangst van news feeds tussen de beide schotels heb ik een schakelaar gemaakt om te switchen tussen motor sturing en een vaste lnb voor de ontvangst van de thor satelliet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ik heb sinds 3maanden 2 sab titan 3 ontvangers   tot volle tevredenheid 

installatie ontvanger is eenvoudig

via homesharing gebruiken ze mijn cd kaartje  perfect!

installatie  homesharing is de eerste keer iets moeilijker maar werkt perfect nu

ik kan iedereen dit aan bevelen!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 8 maanden later...
  • 2 weken later...

Ik heb gisteren toevallig ook de SAB Titan III een update gegeven om Joyne te kunnen gaan ontvangen en lijk verder geen last te hebben van geluid dat achterloopt.

 

wel leek het alsof het zappen tussen de kanalen plots iets langer dan gebruikelijk duurt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Sinds de update naar de laatste firmware heb ik nu echter wel gemerkt dat ik geen opname meer kan maken van een willekeurige FTA zender en kan wisselen naar welk ander kanaal dan ook. Zodra ik wil wisselen van kanaal krijg ik direct de melding “wilt u de opname stoppen”. 

 

Iemand van jullie die dit ook ervaart?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...