Ga naar inhoud


uitgebreide Nederlandse handleiding voor VU+DUO2 gezocht


avondjetv

Aanbevolen berichten

Hallo Philip,

Bedankt dat u mij wilt helpen.

 

Tv kan geen HD ontvangen [ oud model ] maar lijkt mij geen probleem ,Is ook niet op het internet aangesloten.

Als volgt geprobeerd; staat op zender Npo1 kanaal 689, ga ik naar menu, dan naar appilcaties,druk dan op groene streepjes balk op ab Downloaden,vervolgens zie ik lijst waar ook in staat extensions, er staat geen 'lcd4Linux' tussen. Ik heb kodidirect, letterbox en livefootbal , lcd4linux staat er niet tussen kunt u aangeven waar het fout gaat?

 

 

Mauspartyhouse,

 

Dank voor uw beantwoording.

 

Kunt u mij informeren welke ontvanger CD goed gekeurd is, dezelfde eigenschappen heeft als probleemloos functioneren met een perfect scherp beeld?

Ik dacht dat dit forum juist bedoeld was om kennis, o.a van de Vu+Duo2, met elkaar te delen zodat ook een ander de werking van genoemde ontvanger vaardig kan worden.

Wellicht is er toch iemand die mij kan en informeren.

 

Betwijfel of de topic starter het nog leest, maar ik denk dat de ontvanger een beetje overkill is voor de rest van zijn setup ;) en hij inderdaad beter af is met een goedgekeurde ontvanger, instapmodel.

aangepast door jerpsx
Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste Tonskidutch,

 

lees net je bovenstaand berichtje omdat ik mijn huidige vu+duo2  wil vervangen voor een nieuwere versie(is ongeveer 6/8 jaar oud) en om dat hij af en toe de smartkaart niet meer leest en pas na een harde reset het weer doet. Maar dat terzijde , wat bedoel je met alle smartkaarten per 1 juni gekoppeld aan de receiver?

Ik gebruik mijn kaart overdag vaak op mijn werk en s'avonds thuis , dit zijn twee verschillende adressen en decoders.

 

Groeten Henkkie

Je bedoelde de oude VU+ DUO (die is 5 jaar op de markt) dus je gaat een DUO2 ervoor in de plaats nemen, een wijs besluit.

 

Op enig moment zal CanalDIGITAAL haar paytv kaart koppelen aan een receiver door haar verkocht of verhuurd en dan zal enkel in die box dat PAYTV kaartje werken... in een andere receiver werkt dat dan NIET meer.

Maar dat is nog toekomst muziek hetgeen men speculatief kan noemen.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt de CI+ module van M7 (TVVlaanderen of CanalDIGITAAL) die kan momenteel inderdaad gebruikt worden in enkel de nieuwe VU+ receivers met VTI 8.2.x image en dan kun je enkel een kanaal kijken of opnemen dus niet tegelijk een tweede ander kanaal opnemen of streamen.

 

Dat kan met deze modellen

VU+ SOLO SE v2

VU+ SOLO2

VU  DUO2

 

overigens dan moet de Paytv kaart ook altijd in die CI+ module blijven

 

groet

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

mannen, dit draadje ging over een nederlandse handleiding, aub on topic blijven!

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Ik heb ook een Vu+ duo2 gekocht bij ***geen-reclame***, stond op de site Dat er een Nederlandstalige handleiding bij zou zitten en een Benelux uitvoering.

Heb de Vu thuisgekregen, zonder beneluxsticker en zonder Nedelandse handleiding.

Na telefoontje met ***geen-reclame*** kreeg ik te horen dat het wel een beneulxuitvoering was en ze de sticker er niet opgeplakt had, de nederlandse handleiding zou ze mailen, was alleen digitaal.

We zijn een week verder maar mooi nog geen handleiding

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook een Vu+ duo2 gekocht bij ***geen-reclame***, stond op de site Dat er een Nederlandstalige handleiding bij zou zitten en een Benelux uitvoering.

Heb de Vu thuisgekregen, zonder beneluxsticker en zonder Nedelandse handleiding.

Na telefoontje met ***geen-reclame*** kreeg ik te horen dat het wel een beneulxuitvoering was en ze de sticker er niet opgeplakt had, de nederlandse handleiding zou ze mailen, was alleen digitaal.

We zijn een week verder maar mooi nog geen handleiding

handleiding, is dit forum. ;)

 

grtz Philip

vuduo 500 GB HDD  openpli4 -  vuduo2 1TB HDD 2xdualS2 tuner openpli4 :grin: - XP1000 pli4

Samsung plasma 60inch-AVR Denon-Bose accoustimas 7.1 :P

logitech harmony ultimate

TVV - dual lnb 19.2 & 23.5 - OSCAM

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...