Ga naar inhoud


Nieuw VTi "Vu+ Team Image" - v. 8.2.x - 2015.04.03


Tonskidutch

Aanbevolen berichten

  • Beheerder

iPadawan,

mag geen images herverdelen (forum rules)

 

lid worden c.q. registreren

 

ik vind het loopt prima ook de geanimeerde OSD is effe wennen maar ziet er logisch uit allemaal.

test en ervaar.

 

ciao ciao

 

Zeg 'moderator', wat een onzin. Hij plaatst toch alleen maar een link naar een image, waarvoor je sowieso al moet registreren om hem te downloaden?

 

Of gaat dat forum nu bepalen of wij wel naar ze mogen linken of niet? Dat zou wel het internet op zijn kop zijn.

 

Je zegt het maar hoor. Ik zet de link naar het forum zo in de ongewenste URL's als dat jouw wens is.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Wat begrijpen wij dan niet goed?

 

iPadawan plaats hier een link naar de nieuwe VTI image, waarvoor je (op dat andere forum) moet registreren om die te kunnen downloaden.

https://www.sat4all.com/forums/topic/345790-nieuw-vti-image/?p=2298892

 

Jij zegt dat dit tegen de regels van dat forum is.

 

Ik zeg dat dit onzin is. Dat forum kan en mag namelijk helemaal niet voor andere bepalen of men wel of niet naar dat forum mag linken. Dat (het linken naar de downloadpagina van die image) gebeurt namelijk niet op dat forum, maar hier op sat4all. Daar bepalen wij de regels.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik begrijp je kommentaar echt niet beste Michel

een download link kan ik natuurlijk geven

echter die klikken > werkt niet als je niet reeds geregistreerd en aangemeldt bent bij VTI

 

de images uit externe bron hier uploaden is onmogelijk dat is tegen de forum regels

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier de nieuwste image incl. de nu al beschikbare 2 nieuwe updates op mijn SOLO2 (slaapkamer) gezet en naar mijn mening functioneert alles prima.

LAN sharing via Oscam vanuit mijn SOLO2 (huiskamer - OpenPLi) werkt ook perfect.

 

Backup maken naar mijn NAS gaat ook perfect.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net wilde ik mijn duo2 aanzetten om wat tv te kijken vanuit standby, maar de duo2 had er geen zin in. Ik zag wel het witte puntje in de display oplichten ten teken dat er commando's naar de box werden gestuurd door de afstandsbediening, maar hij ging niet aan. Uiteindelijk via de web interface het ding aangezet en maar een keer gerestart.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik had plugins herstel (via de wizard) gedaan en hij bleef lang op "installeren libevent" hangen. Dus toen een nieuwe flash gedaan en de plugins zelf geïnstalleerd. Als laatste NFS.Server waarbij het installeren van libevent weer lang duurde. Omdat ik dit keer afgeleid werd zag ik even later dat libevent geïnstalleerd was. Wijze les: heb geduld :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Kan het zijn, wiz dat je een storing hebt gehad in de router, danwel het ophalen van EPG data extern?

ciao ciao

router is niet offline geweest volgens de monitoring. Epg data heb ik eigenlijk niet gecheckt, maar dat zal ik de volgende keer zeker es doen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

libevent (nfs.server) wil niet installeren, of heb ik dit alleen. Niet via vti backupsuite herstel plugins, ook niet vanuit de feed :(

 

oeps, te weinig geduld.... doet het wel

die duurt inderdaad zo lang dat je denkt dat ie er mee gekapt is.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

libevent is een support library dacht ik. Ff gegoogled, het is de event notification library. En dat duurt naar verhouding ontzettend lang om het ding geinstalleerd te krijgen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...