Ga naar inhoud


Sateliet kanalen verdwenen na reset tv


webserver
Ga naar oplossing Opgelost door webserver,

Aanbevolen berichten

Beste antwoordt is eigenlijk van diegene die mij heeft aangeraden om tv nogmaals op fabriek instelling te zetten.

 

Okee, deze tekst werkt verhelderend.

 

Waarom je dan je eigen post hebt aangemerkt als beste antwoord, snap ik niet helemaal. Ik vermoed dat daarom nu ALLE posts een groene achtergrond hebben gekregen; ziet er een beetje vreemd uit. (Bij de post van een ander is dat normaalgesproken alleen DIE post.)

Of heb je per ongeluk het knopje bij je eigen post aangeklikt?

(Je kunt dat ook weer ongedaan maken, trouwens, heb ik gemerkt. Ik had een keer per ongeluk op zo'n knopje gedrukt.. :eek: maar dat gelukkig weer snel ongedaan gemaakt. En zoals je merkt vind ik dat knopje nogal ongepast op een forum, waar iedereen zijn best doet om bij te dragen, en waar net als bij een voetbaldoelpunt meestal meerdere mensen aan de totstandkoming van het ("beste") antwoord hebben bijgedragen. De "inkopper" van een doelpunt verdient lang niet altijd de meeste eer!)

 

 

Als je nog hulp wilt met het gaan gebruiken van de motorsturing via je LG-TV: Er staan nog een aantal vragen open over merk/type van je "losse" :) ontvanger, en de instellingen daarvan in het (motor)menu.

 

groet, A33

Tip: Als je reageert op een post, geef dan altijd een citaat van de (gehele) post waar je op reageert. Sommige leden kunnen namelijk hun oorspronkelijke posts achteraf nog wijzigen, en wel veel langer dan de sinds jaar en dag in de huisregels (voor alle leden) vermelde periode van 30 minuten. Dat dat inbreuk doet aan de continuïteit van de foruminhoud, en een ongelijk speelveld creëert, wordt kennelijk (helaas) niet belangrijk geacht.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...