Ga naar inhoud


Mis zenders zoals Motors TV & RTV Utrecht


Tuurtje

Aanbevolen berichten

  • Moderator

De ontvanger eens rechtstreeks aansluiten op het abonnee signaal overgave punt in de meterkast?

Ziet er naar uit dat op een van de hoogste frequenties het signaal niet meer in orde is aan het einde van de kabel.

Zou zo maar kunnen dat je coaxkabel kwaliteit niet toereikend is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dream heeft meerdere leveranciers die tuners leveren of hebben geleverd.

De tuners waar ik de problemen mee heb zijn LG fabrikaat.

In geheel Europa behalve Nederland zijn geen zenders in de 800 MHz range.

 

Conclusie is dat de LG tuners niet overweg kunnen met 800 MHz en hoger.

Ben aan het zeuren bij Dream voor omruil.

 

Tuurtje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Conclusie is dat de LG tuners niet overweg kunnen met 800 MHz en hoger.

Ben aan het zeuren bij Dream voor omruil.

 

Nou dat valt ff fiks tegen. De hardware kwaliteit van dreambox wordt nl door diverse lieden hier zonder reden hemelhoog geprezen.

Dan blijft nu enkel nog de hoge aanschafprijs over en de laatste strohalm: de ook alom geprezen service van dream.

Ik ben zeer benieuwd naar de afloop van dit akkefietje. Niet dat ik zelf ooit nog een dreambox zal aanschaffen maar te meer omdat ik dan weer een extra reden heb om nooit geen Dreambox meer aan te schaffen dan wel aan te raden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast Mimisiku

Hier in Haarlem (oud UPC) gewoon beeld op alle Ziggo zenders. In mijn geval een DM8000 met 2 x DVB-S2, 1 x DVB-C en 1 x DVB-T. De DVB-C tuner is de alom bekende Philips CTU1216 Mk3.. Overigens zijn bij mij RT, ScyFy en 13th Street verdwenen omdat ik in het oude UPC gebied woon...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

@Tuurtje.

 

Zonde van het geld... Geen UHD in hardware, geen enkele innovatie buiten de snelle CPU.. Geen CI+ ondersteuning, dus binnenkort waardeloos... En dat voor 'slechts' €700.. Nee hoor, nooit never niet meer,,,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...