Ga naar inhoud


Hoe zit dat nou precies met de 2e kaart.??


Vantnuilerveld

Aanbevolen berichten


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ik denk dat ze bij CanalDigitaal het spoor bijster zijn. Prijzen variëren van € 10,- 15,95, 17,95 en 19,95 voor hetzelfde of bijna hetzelfde pakket. 

Als je belt moet je de medewerker op het juiste spoor zien te krijgen, met ja en amen kom je hier geen steek verder.

De lijn is dun maar als ik bel kijk ik de medewerker inde ogen waarna hij blij is met de kennis die hij heeft opgedaan.

Dan neemt hij een telefoon pauze en overlegd met zijn chef/manager op aandringen van mij.

Die is dan veelal niet bereid om het gesprek over te nemen. Is geen punt, want hij heeft dan al opdracht gegeven om de rechten aan te passen.

Dit alles natuurlijk zonder een ongetogen woord.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Volgens mij ben jij eigenlijk een Canaldigitaal telefoonmedewerker fluisteraar. :D

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ondertussen heeft sprietje de vraag neergelegd bij CD.

Vooralsnog wordt er verwezen naar een discussie van augustus verleden jaar waarin aangegeven wordt dat het officiële beleid is dat men bij Familie HD op de 2e kaart familie SD  te zien krijgt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ervaring is het toverwoord hier Cees.

Vast blijven houden aan je standpunt en op je rechten blijven staan.

Het gesprekje kost nu nog maar € 1,- en telefoonkosten zitten in het onbeperkte bel abonnement.

Tijd speelt geen rol, alleen het eind resultaat speelt een rol.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal Satelliet schrijft vandaag:

Wij begrijpen wel waar deze vraag vandaan komt, er circuleren wat onjuiste berichten op het internet. Het juiste antwoord is in overige draadjes hier op dit forum al gegeven inderdaad. En wat het 2e kaartje van Komtwelgoed betreft, ook dat is juist dat er Veronica/Disney XD HD en RTL8 HD mee te bekijken is, de overige NL zenders (NPO, overige commercielen) zijn SD.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Exact sprietje, een 2e of 3e kaart heeft nooit standaard HD behalve als er je er 5 euro extra voor betaald. (uitgezonderd RTL8 HD en Veronica HD) Ik heb heel wat verschillende abo's gezien van basis pakket (HD) tot Toppakket.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

uhm,

dus ik had het niet mis? in bericht # 2

 

Het is eigenlijk die club; Knaldigital der eigen schuld zo met abonnementen en prijzen om te gaan waardoor geen klant meer doorzicht heeft en geen inzicht krijgt.

Toren van Babel is er niks bij.

Ofschoon die van Babel ingestort is.

 

Ik heb een veel beter alternatief gevonden voor de lokale meuk op TV

dat kent men en daar hoeft geen afwaarts kaartje voor gebruikt worden.

 

(iptv indien men dat nog niet uit de berichten van mij had opgemaakt)

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat op het extra kaartje niet alle HD-zenders op zitten, gebruik ik al 8 jaar een SmartWi naar alle tevredenheid.

Dat heeft me al heel veel geld bespaard. Geen kosten voor aanschaf tweede kaart, geen registratiekosten, geen maandelijks abonnement en dezelfde zenders als op de hoofdkaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat op het extra kaartje niet alle HD-zenders op zitten, gebruik ik al 8 jaar een SmartWi naar alle tevredenheid.

Dat heeft me al heel veel geld bespaard. Geen kosten voor aanschaf tweede kaart, geen registratiekosten, geen maandelijks abonnement en dezelfde zenders als op de hoofdkaart.

Verstandige keuze, immers gaan de prijzen van 2/3e kaarten op 1-4-2016 omhoog naar 9,50. Vanwege HD.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...