Ga naar inhoud


Ik ben wel klaar met canal digitaal


Oldereast

Aanbevolen berichten

ik geloof hier worden de koetjes en de paarden vergeleken maar niet de zelfde dingen

 

als het zo is dat je in jouw regio / locatie blokkerige ontvangst hebt op IPTV, dan moet je klagen

ik kan niet klagen want HD en SD is prima in mijn vdsl2 naar de wijkcentrale

 

tophd pakket van CanalDIGITAAL is niet te vinden

 

alles in een

na de introductie en korting is de vaste prijs nu 50 euro

aangepast door Tonskidutch

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Persoonlijk vind ik het beeld van KPN ITV beter dan het beeld van CanalDigitaal, de SD zenders zijn allemaal bij KPN een stuk scherper. Bij de HD versies zie ik geen verschil die zijn bij beide providers even scherp.

 

Het aanbod van KPN is ook vele malen groter, dus ik zou zeggen goede keuze.

 

En bij KPN kun je ook nog op je telefoon of tabled buitenhuis tv kijken via de KPN ITV app.

aangepast door sjappie666
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het MotoGP debacle ook aangegrepen om naast satelliet IPTV van XS4all te nemen. Glasvezel had ik al liggen en door te snoeien in mij CD abonnement ben ik nu qua kosten nauwelijks duurder uit. Nu heb ik in elk geval weer MotoGP in HD kwaliteit, en als bonus ook Discovery Science en BBC First. Daarbij is de beeldkwaliet van de HD glas zenders overigens echt wel een klap beter dan wat ik via CD binnenkrijg (althans via een 100Mbit lijn). Een probleem vindt ik wel de matige ontvangers en het principe van het "in de cloud" opnemen. Vroeg of laat gaat dat gedonder geven (niet meer mogen kijken, geen reclame mogen overslaan, etc.), en om die reden heb ik CD ook niet helemaal de laan uit gedaan.

 

Feit is dat er bij CD de laatste jaren veel "goede" (naar mijn smaak) zenders zijn verdwenen waar allen maar meuk voor is teruggekomen.

Dat, maar vooral ook deze laatste MotoGP stunt moet CD toch wel leden hebben gekost. 

aangepast door Lord Humungus

Xtrend ET10000 triple tuner / 3 x Selfsat-H50D / 3 x Triax MFD-41D / Johansson 9640

LG 65EF950V / Onkyo TX-NR747 / 2 B&W DM 603 S3 / 2 x B&W DM 601 S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Feit is dat er bij CD de laatste jaren veel "goede" (naar mijn smaak) zenders zijn verdwenen waar allen maar meuk voor is teruggekomen.

Dat, maar vooral ook deze laatste MotoGP stunt moet CD toch wel leden hebben gekost. 

 

100% mee eens. Ik heb nu Discovery science en motorstv weer terug (motorstv is een paar jaar geleden uit het familie pakket gehaald bij cd) en heb als bonus nu ook Discovery world en 192tv (wel via het pluspakket maar die krijg je gratis als je ook een mobiel abo bij kpn hebt) En ik kan nu MotoGP kijken in HD! Ik heb een Arris ontvanger en die zapt redelijk snel en ook de opnamen gaan (tot nu toe) prima. En ik kan nu op elk mobiel medium tv kijken in een prima kwaliteit.

Alles kan: Wim Kan, koffiekan, Sandokan..

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat een blunder dat ze klanten in de Benelux Eurosport NL ontzeggen,en enkel de Internationale versie voorschotelen.

Zo ben ik ook over naar IPTV om dit toch maar te kunnen zien en ontvangen.

En dan krijg je nog eens al die storingen van de laatste maanden erboven op,

 

En dan komen met een uitleg die niemand tevreden kan stellen, trieste beleving dus.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, wat een blunder dat ze klanten in de Benelux Eurosport NL ontzeggen,en enkel de Internationale versie voorschotelen.

Zo ben ik ook over naar IPTV om dit toch maar te kunnen zien en ontvangen.

En dan krijg je nog eens al die storingen van de laatste maanden erboven op,

 

En dan komen met een uitleg die niemand tevreden kan stellen, trieste beleving dus.

wie bedoel je nu eigenlijk?

in MotoGP spreek je lof uit over IPTV van scarlet...

?

Carolina Carol Bela

Rosalia De Souza

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...