Ga naar inhoud


Oscam probleem


Aanbevolen berichten

Ik denk ook dat dit een signaal probleem betreft hoor, uit je oscam is niks vreems op te maken. Anders zet de dvbapi eens uit en zet er CCcam op met een N lijn naar oscam... Als je dan nog blokjes hebt is het echt 100% de ontvangst.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als mijn signaal slecht is waarom geven de signaalmeters van mijn boxen zo'n hoge waarden en waarom speelt hij met spark wel goed en mijn Sab Android speelt ook goed met oscam.

Trouwens mijn schotel is nog pas afgesteld door een installateur omdat ik het zelf niet meer kan door een auto ongeval.

Wat Codx schrijft "Anders zet de dvbapi eens uit en zet er CCcam op met een N lijn naar oscam..." is voor mij Chinees ik ken er wel een beetje van maar wat een N lijn is versta ik niet.

 

 

Ik heb de configuratie van Quattro er eens in gezet en heb minder storingen juist de Global heb ik terug verwisseld naar de vorige omdat hij anders niet werkt.

VU+ Duo 4K en VU+ solo2 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Niet helemaal... als je controlword op het randje van op tijd binnenkomt dan blokt het beeld ook een kort moment.

Beeld wordt net niet zwart maar blokvorming is te zien.

Met een lokale kaart mag dit echter nooit niet voorkomen. Geen lokale kaart: jammer dan, ga lekker softcammetjes wisselen maar je doet er verstandiger aan om een andere oplossing te zoeken want het helpt je niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...