Ga naar inhoud


Hoe kan ik opnemen met externe hardeschijf of Usb stick


cebuph
Ga naar oplossing Opgelost door Gast Pedro Newbie,

Aanbevolen berichten

Gast Pedro Newbie

Hoera, het is gelukt. Het lijkt mijn Et9000 wel: kaart met chip naar beneden. Waarom heb ik dit nergens kunnen vinden ? Wat is overigens de beperking van Canaldigital t.a.v. het aantal tegelijk op te nemen programma's ?. Bedankt voor de oplossing!

Wat de kaart maximaal aan kan is normaal gesproken 4 kanalen tegelijk, bij meer kanalen gaat je kaart in de strafstand en is het helemaal uit met de pret (tijdelijk)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Pedro Newbie

Als je openpli gebruikt via: Menu -> Applicaties -> Groene knop van Downloaden -> Extensions -> Pau

Als je geen openpli gebruikt heb je het ook niet nodig, waarschijnlijk zit het dan al in je image ingebouwd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je openpli gebruikt via: Menu -> Applicaties -> Groene knop van Downloaden -> Extensions -> Pau

Als je geen openpli gebruikt heb je het ook niet nodig, waarschijnlijk zit het dan al in je image ingebouwd

Dank je wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...

Hmmm vreemd allemaal, wij hebben ook sinds kort de vu solo se, volgens de verkoper konden we er 8 programma's tegelijk mee opnemen en bekijken, maar opnemen werkt dus niet....

 

 

Heb de PAU nu geïnstalleerd, ik kon hem gewoon vinden via de beschreven weg en opnemen lukt inderdaad.
Alleen kunnen wij als we iets opnemen maar naar een beperkt aantal andere zenders kijken.
Kan dat komen doordat we de CD card in een CI slot hebben zitten?
En zoja, klopt het dan dat we dan een softcam moeten installeren zodat de card rechtstreeks in het cardslot kan?

aangepast door Silenlien
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Alleen met de kaart in een van de kaartlezers i.c.m. een softcam kan je meerdere programma's opnemen.

Verder moeten er ten minste 2 antennekabels aangesloten zijn op de ontvanger.

 

Er is dan een restrictie dat je maximaal 4 gecodeerde programma's tegelijk kan opnemen.

Niet gecodeerde, z.g.n. FTA programma's zijn wel in meervoud tegelijk op te nemen, tot zover ze tegelijk door de 2 antennekabels doorgegeven kunnen worden.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...