Ga naar inhoud


Media Pro / Gol Televisión in Groningen


ieraaa

Aanbevolen berichten

Hallo mensen van sat4all.com. Ik ben nieuw hier dus ik verwelkom mijzelf even.

 

Ik heb al rondgekeken op de site en er is hier een enorme schat aan informatie en ervaring aanwezig. Ik wens daar graag gebruik van te maken.

Maar omdat ik echt net begin, ik heb immers pas een uur geleden besloten een satelliet aan te schaffen, heb ik jullie hulp nodig.

 

Ik woon in Groningen en wil graag het Spaanse voetbal (La Liga) kunnen kijken via een satelliet.

Het gaat me echt specifiek om de La Liga (Met Barcelona etc) en deze wordt vanuit Spanje uitgezonden door Media Pro / Gol Televisión.

 

De feed (zoals ik hem op internet vond, was ergens in Rusland opgenomen) is zonder reclame en zonder logo (Sport1, Sky Sports of iets dergelijks).

De feed bevat 3 audio streams. Engels, Spaans en ook een audiostream met alleen het stadion geluid.

 

De eerste screenshot hieronder is tijdens de rust. En de tweede screenshot is aan het eind van de uitzending/feed.

 

Dit is eigenlijk alle informatie die ik heb.

 

Is het mogelijk om dit in Groningen (stad) te ontvangen? En wat heb ik daarvoor nodig.

 

Alle hulp is welkom,

 

Dank

 

PIwgiNp.jpg

 

 

e1CfnCM.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Mimisiku

Je moet onderscheid maken tussen Satelliet TV en IPTV. De stream waar je nu een voorbeeld van geeft is IPTV (waarschijnlijk geopend op een PC/Laptop. Een Satellietontvanger is geen PC in die zin van het woord waar je alles op kunt draaien wat je er naartoe smijt. Dit heeft in grote te maken met de diverse gebruikte codecs en container(formaten). Op de PC kun je deze naar wens installeren, op een Satellietontvanger is dat verre van vanzelfsprekend!

 

Alhoewel een Enigma2 gestuurde Satellietontvanger welk degelijk IPTV/Streams aankan, kan hij niet alle formaten aan. Soms omdat de containerinfo/formaat afwijkt, soms omdat de codec er niet is. Bedenk ook dat de meeste Satellietontvangers maar beperkt geheugen hebben om plugins en data te laden.. Wil je (veel) of uitsluitend Spaans voetbal dan is de schotel het best te richten op 30° Hispasat. Houd ook in het oog dat Satelliet TV kijken veelal gecodeerde uitzendingen biedt. Je zal voor die kanalen dus een geldige smartcard moeten bezitten en Sport abonnementen zijn de prijzigste in de pakketten. Ga je voor HD sport uitzendingen dan zul je zelfs een specifieke ontvanger van díé provider moeten aanschaffen omdat de smartcard gepaired wordt met de ontvanger! Zonder pairing géén HD kanalen. Eigenlijk zijn Canal Digitaal en TV Vlaanderen nog de enige West-Europese aanbieder die nog géén pairing gebruiken..

 

Veel leesvoer en flink wT uit te zoeken dus...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Nog even gekeken....

 

Jouw zender is alleen te ontvangen via internet of terrestrieel via TDT de Spaanse "Digitenne". Zie de bijgevoegde foto van de officiele website...

 

Puur voor déze zender is een satellietschotel dus zinloos! Ze zenden niet op op satelliet! Hun website zegt keurig "als concurrentie tegen D+"

post-31054-0-29744800-1430614900_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Zou je mij kunnen linken naar de website die je gevonden had?

 

En om mijn doel te bereiken heb ik dus geen schotel nodig. Echter weet ik niet wat betrouwbare IPTV diensten zijn. Laat staan voor Spaans voetbal.

Ik vind zelf sites als http://storesatellite.com/supersports.phpen http://techno-vision.es/iptv-internet-tv/. Maar deze zender komt bij mij nergens naar voren onder IPTV.

 

Als ik zoek op "mediapro 22@HD" vind ik alleen maar lijsten zoals. http://www.supersatforum.com/next-minix-next-hd-coolminix-plus-minix-cx-minix-hd/147446-next-minix-hd-serisi-guncel-softcam-03072014-a.html. En daar komen dan dit soort gegevens naar voren; 

MEDIA PRO 22@HD. TP:11428 H 30000. Eutelsat 12 12.5°W. SID: 0001. MPEG-4. KEY: *******************.

Dit ogen voor mij als schotel/satelliet gegevens. Toch denk jij dat het originele bestand in mijn screenshots via IPTV is binnengekomen(?).

 

Weer een aantal wedervragen, bedankt voor het meedenken  :)

aangepast door ceesv
KEY verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De satelliet wordt gebruikt om de beelden te linken.. Zeg maar van "uit" wedstrijden naar Spanje toe om het daar via DVB-T en IPTV te verspreiden. Voor de "live" uitzendingen van uit-wedstrijden dus....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier kun je zien dat veel via C+Liga wordt uitgezonden over de sat. Maar altijd gecodeerd.

http://liveonsat.com/daily.php?start_dd=03&start_mm=05&start_yyyy=2015&end_dd=03&end_mm=05&end_yyyy=2015

Ik vermoed dat je iemand in Spanje moet vinden om een abo (met ontvanger?) voor je te regelen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...