Ga naar inhoud


KPN verhoogt prijs Alles-in-1 en tv-abonnement


Aanbevolen berichten

In Totaal TV is het volgende te lezen:

KPN verhoogt op 1 juli de prijs van de abonnementsprijs van de belangrijkste Alles-in-1-abonnementen het van het aanvullende erotiek tv-abonnement. Het HD-abonnement gaat verdwijnen.

De prijs van het Alles-in-1 Standaard-abonnement wordt met een euro tot zestig euro per maand verhoogd. KPN voert ook wijzing in de beltarieven door. Het starttarief en de prijs voor een belminuut worden vanaf 1 juli tien eurocent. Daarmee wordt het starttarief iets goedkoper. Een belminuut wordt bijna een eurocent duurder.

Erotiek bij KPN fors duurder

Het abonnement van het aanvullende erotiek tv-abonnement wordt vanaf 1 juli bij KPN fors duurder. Het abonnement wordt €1,50 duurder en gaat €12,50 per maand kosten. Hiermee volgt KPN de prijsstelling van een soortgelijk abonnement van Ziggo dat bij het kabelbedrijf ook €12,50 kost. Zoals Totaal TV al eerder meldde, stopt KPN op 1 juli met het aanvullende HD-abonnement. De negen HD-zenders worden verdeeld over het basis- en het Pluspakket. Het HD-abonnement kost nu nog €7,50 per maand.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Tv, is het ideale middel om mensen te melken, omdat 99,99999% niet zonder kan. Zelfs een vervijfvoudiging/maand, zouden de mensen hun tv abonnement nog niet opzeggen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was te verwachten nadat Ziggo ook de prijzen verhoogd heeft.

Er is te weinig concurrentie.

 

Hoeveel glasvezel providers hebben we en zijn die landelijk dekkend?

Hoeveel kabel providers hebben we en zijn die landelijk dekkend?

Hoeveel adsl/vdsl providers hebben we en zijn die landelijk dekkend?

 

Hoeveel daadwerkelijk concurrentie is er tussen bovengenoemde op alle locaties?

 

Juist ja!

Daar wordt flink misbruik van gemaakt door de providers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En in België nog slechter, met al die exclusiviteitscontracten.

Bij wie, kan je recente films zien?

Waar kan je terecht voor buitenlandse voetbal competities?

Waar zie je Belgisch voetbal?

Wat kan je in je gemeente ontvangen, als je door omstandigheden geen schotel kan/mag plaatsen?

En waar kan je nog terecht als je dit scherm ziet, als je, je adres ingeeft?

post-40019-0-80080700-1430670096_thumb.jpg.

Als je buiten de geldwolven van die ene aanbieder wil blijven, die overschiet, rest je enkel nog een beperkt dvb-t aanbod.

 

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is voldoende concurrentie: Naast jouw kabelaanbieder kan je TV afnemen van CanalDigitaal, Digitenne (KPN), en diverse IPTV aanbieders waaronder: Telfort, KPN, Stipte, XS4All, Tele2. Zij doen dit ofwel onafhankelijk van jouw internet provider, ofwel bieden zij de TV alleen aan in een mix van producten.

 

Qua prijzen volgt men de marktleider, zeker als het aanbod vergelijkbaar is. Canaldigitaal zit niet voor niets UPC te volgen qua prijs. Alleen door het aanbod verschillend te maken kan je je onderscheiden en je onttrekken aan het prijs-volg mechanisme, en dat gebeurt meestal door Triple play aan te bieden (gecombineerd internet, tv, telefonie) of zelfs quad play (mobiel erbij).

 

Hoewel de laatste categorie vaak zeer aantrekkelijk lijkt, is mijn ervaring dat telefonie de cash cow is: de vaste lasten zijn laag, maar veel mensen verbellen toch zo'n 5..7 uur (of meer per maand) en dat gaat aantikken, en door de forse starttarieven zijn ook de korte gesprekken behoorlijke kostenopdrijvers.

 

Je kan voor basic gaan: Digitenne + Satelliet FTA , een budgetphone abonnement (12,50 per maand - incl 1000 belminuten)) en een Telfort basic internet abonnement. Voor 33,- kan je 16 uur per maand bellen, TV kijken en internetten.  Je mist alleen de commerciele zenders en Belgie. In het buitenland moet je de 18,- van CanalDigitaal er bij optellen, want het aanbod van BVN kan je moeilijk serieus nemen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sattv4iedereen woont in België in een woning waar hij geen vrij zicht op het zuiden heeft en hij afhankelijk is van het aanbod van kabeltv of streaming video.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Das waar, en netflix is een leuke aanvulling

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nou kreeg zojuist een brief van xs4all die verhogen de beltarieven ook alles naar 10 ct nu per 1 juli 2015 eerst kon je de service desk nog voor niks bellen nu ook 10 ct p/min dan .

 

och ja minder bellen maar daarvoor hebben we whatsapp en mssger

 

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

xs4all is natuurlijk niet KPN...

 

maar welke firma wil nu niet zijn prijspeil aan de economie aanpassen

je zelf wilt toch ook je koopkracht op peil houden?

 

overigens ik heb de servicedesk maar 6 maal moeten spreken in 12 jaar, dan valt het nog wel mee.

Als iemand zo iets over mij zegt sla ik hem op z'n bek

😁

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6x in 12 jaar, dat is toch veel.... ;)  ik 1 keer in 20 jaar, dat was na de verhuis, ik had signaal gekregen, alles werkte, monteur reed weg bij de centrale, en nam mijn signaal mee, toen even moeten bellen, dag erna heeft monteur stekker terug in modem in centrale gestoken en alles werkte weer

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...