Ga naar inhoud


Ik geraak niet af van een harde schijf


Pluizebol

Aanbevolen berichten

Akkoord dat dit misschien het beste antwoord is ..... maar .....

 

Zonder de hulp (met de handleiding) van de volgende mensen was ik er nog niet uitgekomen hoor.

 

Ik wil daarom graag

- theparasol

- paardengek

 

toevoegen aan de uiteindelijke oplossing van mijn probleem

 

Met mijn dank aan allemaal

aangepast door Pluizebol

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zoals ik al schreef :

 

Aan die oplossing moet de hulp van

- theparasol

- paardengek

 

toegevoegd worden, anders was ik er nog niet uitgekomen !!!

Windows 10 Home 64bits / VU+Duo4KSE / OpenPLi 8.3 /  TVVlaanderen / Fiber Optics Internet / Citroën C5 II BlueHDi 180PK Hydractive III+ / Samsung Galaxy S21+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een kleine toevoeging. Ik heb ooit een hp laptop gekocht, waar er een bios paswoord inzat, en je kan het wel vergeten, met de cmos te wissen e.d.

Het is zelfs bij bepaalde zakelijke laptops zo, dat de gehele hdd inhoud geëncrypteerd is en gekoppeld is aan de cmos, die voor koppeling encryptie en decryptie zorgt.

Die schijf aan een andere laptop hangen, is zo goed als niet leesbaar. Zelfs een andere hdd inzetten, zonder speciale aanpassingen te doen aan de cmos is onmogelijk, omdat iets in die hdd gekoppeld is aan die cmos.

En ik herinner me, dat bepaalde windows versie tijdens een installatie een wachtwoord vraagt, en als je het V-tje vergeet weg te vinken, dit wachtwoord ook komt in de bios.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...