Ga naar inhoud


Is het al zomers weer?


Sprietje

Aanbevolen berichten

Hmmm.....dan is er bij mij sprake van een hittegolf gedurende het hele jaar....hahahaha..... :D :D

Volgens mij spreken ze in Dubai alleen over (kleine) kilte-golven

(of wellicht een kilte-deininkje) en niet te vergeten de zandgolven.

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds maart 2021 glasvezel via KPN.

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W10, Gigabyte Brix met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij spreken ze in Dubai alleen over (kleine) kilte-golven

(of wellicht een kilte-deininkje) en niet te vergeten de zandgolven.

 

Ik heb al 2 x een zandstormpje hier in de UAE meegemaakt en dat ziet er dan zo uit:

Is goed voor de Triaxjes want die zijn dan gelijk gezandstraalt en van alle roest ontdaan. :D

 

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is hetzelfde...Sixt verhuurd hun auto´s op lange termijn. In mijn geval 3 jaar met max. 90.000 km..en dat heet dan leasing.

Ik mocht zelf uitzoeken welke wagen ik wilde binnen het financiele raam van het contract en afspraak met mijn werkgever.

Iedereen die een firma wagen krijgt hier in de Emiraten doet dat zo.

De wagen staat op naam van Sixt....de maandelijkse rekening gaat naar de baas. :D

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Vanaf 17h.00  hevig onweer voorspelt aan de Frans-Belgische grens , gaat richting Nederland  rond 21h00 reeds boven Nederland.

 

 

http://www.buienradar.be/verwachting-24-uur/neerslag

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoezo Johan is een regenbui meer dan welkom in de tuin? Heb je er alleen maar waterplanten in staan die elke dag regen nodig hebben? Hier in Spanje is al 5 maanden geen druppel regen gevallen en de planten die er van origine groeien staan er goed bij en dat bij nagenoeg elke dag 37 graden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30° met een zuidenwind, en een zeer hoge luchtdruk.

Nu is het heel zwoel, puffen en braden "dixit, Sabine de weervrouw", de douche is beloofd, gratis wasbeurt voor de auto op komst.

 

Vlaanderen weersvoorspelling,

 

Deze namiddag eerst nog af en toe zon en drukkend warm. In de loop van de namiddag en avond geleidelijk meer stapelwolken. Vanaf de Franse grens stevige buien die kunnen gepaard gaan met onweer, hagel, rukwinden en plaatselijk veel neerslag. Maxima 27 tot 33 graden.

Na middernacht neemt de buienactiviteit stilaan af. Minima van 18 tot 21 graden.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...