Ga naar inhoud


DM500s met CCcamservice


Glassie

Aanbevolen berichten

Soms is een Nederlandse inwoner bereid, een cd kaart te ruilen voor een TVV kaart.

Bepaalde Belgisch sat verkopers helpen je ook aan een dergelijke kaart, maar dan betaal je de hoofdprijs, en is het soms onmogelijk de filmkanalen te krijgen. Daarbij moet je meestal 1 jaar op voorhand betalen, wat algauw 500€ en meer is (ten tijde, dat ik me nog heb geïnformeerd een jaar of 5 geleden).

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb mij geïnformeerd en het zou inderdaad mogelijk zijn om in B een canal digitaal abbo te nemen. Ik zou dan wel graag alles op 3 decoders of meer ontvangen zonder te betalen voor extra kaarten. Ik ben vandaag in een sat shop geweest waar ze Clone+ hebben. Die beweerde dat het goed werkt maar dat een twinslot niet werkt voor TVV en CD. Op internet lees ik tegenstrijdige berichten. Het zou niet werken met 2 dezelfde encryptie methodes en TVV en CD gebruiken dezelde. Ergens anders zag ik dat dit probleem zou opgelost zijn met een update van Clone+.

 

Is er iemand die dit werkend heeft met TVV en CD of iemand die zeker weet of het nu werkt of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu lees ik ook in de voorwaarden van TVV en van CD dat cardsharing zelfs binnenshuis verboden is. Waar zijn ze toch allemaal mee bezig? Dus voor meerdere tv's in huis allemaal aparte abonnementen nemen. Belachelijk.

 

Dat hebben we dus maar niet gedaan ;)

 

We zijn zelf eigenaar van de kaart en betalen een vergoeding aan canaldigitaal voor kijkrechten per huishouden en niet per televisie.

Ze hebben wettelijk geen ene poot om op te staan.

Er staan nog wel meer uitspraken in hun algemene voorwaarden die tegen de wet ingaat.

Moeten ze zelf weten, iedere rechter verklaard zulke algemene voorwaarden nietig als je een rechtzaak krijgt en dan val je terug op iets algemeens.

Ik kan me ook niet herinneren dat provider tvv of canaldigitaal ooit een rechtzaak tegen een particulier heeft aangespannen.

Zelfs tijdje terug toen er heel wat tv-vlaanderen kaarten uitgeschakeld zijn wegens "vermoedens van cardsharing" waren er gasten die in de tegenaanval gingen. TV-Vlaanderen trok de keutel in en zorgde ervoor dat er weer beeld kwam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook n iet meer dan normaal  dan dat je in je huis zoveel tv's mag aansluiten als je zelf wil op je dure abonnement .Oké dus cardsharing binnenhuis is toegestaan. Als ik nu met clone+ canaal digitaal en tv vlaanderen tegelijk naar 3 of 4 clone+ kaartjes kan krijgen is mijn probleem opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...