Ga naar inhoud


extra smartcard niet voor het buitenland


D.Quijote

Aanbevolen berichten


  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee zeker niet, eerlijk duurt het langst en nog dit, op deze lijst zijn er wel degelijk personen die HD hebben op tweede kaart hoor....en ps sorry voor het minder goede woordgebruik. In Vlaanderen foefelt men en in Nederland fraudeert men. ;)

 

Die personen moeten wel € 5,-- extra* per maand betalen en dan nog is het geen kaart om mee te foefelen.

* Uitgezonderd nieuwe 2e en 3e kaart abonnementen, die krijgen de HD er gewoon bij.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik heb een cd abo en woon in het buitenland ,waar ik dus nl kan bekijken .heb 3 kaarten dus 1 hoofd en 2 extra kaarten welke allemaal hd zijn .heb 3 m7 ontvangers met hd schijf dus heb 2 schotels met 8 kabels , waar ik dus 6 van gebruik voor m7  en 1 kaart voor mijn dochter die ook hier woont . ik heb dus 2 kaarten en heb ook 2 sytemen on de kaart te delen heb dus 5 recevers welke allemaal werken via dat syteem . en dat alles op een nl postadres . dus ik snap niet waar dat vandaan komt dat je in het buiten land niets mag gebriuken . , heb wel een leuk geintje gehad met cd  namelijk had een aanbieding van cd on 3 maanden sport te kijken F1 en kon dat na 1 maand weer op zeggen . maar toe ging het fout , alles werd ge canceld. tewijl ik in nl was dus op mijn postadres werd een lawine aan brieven ge dumpt  , kom ik terug en heb gebeld hoe dat zat alle excusse waren daar dus alle kaarten ge blokt dat was snel van de baan en heb een aanbod gekregen voor 2 euro korten op mijn abo . toch leuk  zo dat was het .

mvr gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat komt uit de algemene voorwaarden van cds

 

 

Artikel 25.Intellectuele eigendomsrechten op televisieprogramma’s
25.1 Op de door de Klant uit hoofde van zijn Abonnement ontvangen
televisieprogramma’s en de gebruikte encryptiesoftware rusten
intellectuele eigendomsrechten. De programma’s mogen
alleen in Nederland en in de privé-sfeer van de Klant worden
ontvangen....

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Daar is een aantal jaren geleden al een onderwerp over geweest, hoe dat nu zat, Abonnementen aanbieden in het buitenland en de voorwaarden die verbieden dat abonnement in het buitenland te gebruiken.

Er is nooit een reactie van CD op gekomen.

 

Ik ga ervan uit dat programma aanbieders dit als voorwaarde stellen en CD zich formeel indekt, maar dat de verkoopafdeling van CD de buitenlandse inkomsten niet wil missen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Ik ga ervan uit dat programma aanbieders dit als voorwaarde stellen en CD zich formeel indekt, maar dat de verkoopafdeling van CD de buitenlandse inkomsten niet wil missen.

Precies, als ze die inkomsten zouden moeten missen kunnen ze de zaak wel opdoeken.

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als iedereen zich nou eens zou houden aan de geldende europese normen en CD in gebreke zou stellen is gans die zaak opgelost.Europese wetgeving spreekt van vrije nieuwsgaring in de ganse EU en dat alle burgers van EU alle mogelijke pakketten in de EU moeten kunnen krijgen.Ook het argument van rechten is achterhaald want wetgeving zegt dat rechten betaald in een land van de EU gelden voor GANS de EU.Het is gewoon een machtsspelletje en intimidatie dat die aanbieders aanhouden. Geen jota van aantrekken en je zin doen.Enkel niet extern sharen want dat is illegaal.PS : of je nu je kaart gebruikt thuis of op een anders adres heeft hier niks mee te maken.Het is aan hun om te bewijzen dat je misbruik maakt.Is idem met het copieren van data en films waar elkeen zo bang van is.Voor eigen gebruik binnenshuis is dit toegestaan.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...