Ga naar inhoud


Coolstream Zee 2, nieuw uit doos, decodeert niet


Lampje

Aanbevolen berichten

Ik denk dat de beslissing van Lampje het ding terug te brengen naar de leverancier de beste optie is.

Genoeg tijd geïnvesteerd zonder resultaat kan maar tot 1 conclusie leiden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


 Ik zag dat het adres in mijn eerste bericht niet klopte en wilde daarom het juiste plaatsen, maar na klikken op plaatsen wordt het adres verminkt.

Maar de test heeft dus recent op totaaltv gestaan.

aangepast door youriy

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

De CST2.15 is meer voor de Duitse markt bestemd, wel support voor SKY en Smargo. Nog steeds dezelfde MGCAMD, wellicht het proberen waard....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou er niet meer aan beginnen. Ook al zou dat lukken, dan kan er morgen weer een ander probleem opduiken. Als Lampje hem nog kan retourneren binnen de bedenktermijn, kan hij dat het beste meteen doen en een merk kiezen met meer gebruiksgemak en zekerheid dat die het een paar jaar probleemloos gaat doen.

 

Goedkoop is duurkoop.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Sterker nog! Zo goedkoop is hij niet. Ze vragen nog rustig 199 Euro voor dat apparaat. Voor veel minder het je een simpele VU+ of ET... Misschien is hij in de 1 + 1 gratis actie gestonken? Maar ja, wat heb je daaraan als je je zenders niet eens kunt bekijken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De aanbieding zit hem inderdaad in die 1+1 actie. Niet in de vraagprijs.

Bij zo'n 1+1 aanbieding krijg ik doorgaans al argwaan. ;)

Voor dat geld is er ook een Xtrend, Dan maar geen 500 gB hardeschijf erbij.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Wij hebben ook een Coolstream Zee2 en van de ene op de andere dag doen de Nederlandse zenders het niet meer. De kaart doet het wel. Ik heb nu een Canal Digitaal tuner van de buurman te leen, en deze doet het wel goed met deze kaart. Ik ben niet heel technisch, maar heeft iemand tips ? Graag in Jip en Janneke taal

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb voor dochterlief een Coolstream ZEE ooit gekocht. Met hulp van espresso's backup bestanden de Coolstream geflashed. Deze backups werken prima. In geval van dochterlief met een Ziggo kaart. De meegeleverde Doscam doet echter ook keurig Canal Digitaal kaarten.

 

Wat je zou kunnen proberen: ga op een NL zender staan, blauwe toets, Doscam starten.

Gebruik je CCcam 2.3.0 dan zul je aan een CCcam.prio moeten. CCcam crasht op de Viaccess ECM's.

Om dit te achterhalen: Herstart de Coolstream ZEE 2 en kijk of je beeld hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...