Ga naar inhoud


Ziggo-kanalen te zien op ET10000 met cabletuner?


Nop01

Aanbevolen berichten


ik ga echt geen alphcrypt light of heavy meer kopen voor die kaarten, echt niet.

die CA heb ik dan voor vette 65 euro + die Kaart voor 65 euro en een kwart jaar later is het spel over.

of geven we garantie en inruil?

sorry dat ik skeptisch ben

aangepast door Tonskidutch

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Mimisiku

Ik ben het met je eens Tonski. Die AlphaCrypt had ik nog liggen uit de oude Humax tijd. Lag te verstoffen in mijn oude CI laatje. Ging mij meer om de test/principe of Ziggo (Irdeto) in het UPC bolwerk werkte. Gezien het feit dat Ziggo iedereen zo snel mogelijk naar de Horizon box over wil hevelen zegt genoeg over het toekomst perspectief van Irdeto kaarten. Dus precies zoals je zegt: Enjoy while it lasts...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

We zijn al ruim een jaar verder en CI+ wordt in menige box al ondersteund, voor zover ik weet heeft Gigablue een officiële licentie en bij VU+ kan het (op bepaalde boxen?) i.c.m. het juiste image (VTi?).

Maar over de Xtrend's nog niets vernomen.

 

Op dit forum staat iets over CI+ op de ET7x00.

 

Wie kan er eens licht in de duisternis brengen en dan met name met de CI+ Nagravision-module van UPC, eeeh Ziggo?

 

En als je dan een CI(+) module gebruikt kan je dan nog steeds ook de interne kaartlezers gebruiken voor andere kaarten?

aangepast door Alex1970

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits in de image ondersteund kun je CI+ en softcam onderling gebruiken. Wel zul je met CommonInterfaceAssignment de Provider op moeten geven die je expliciet door de CI+ wil laten afhandelen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mits in de image ondersteund kun je CI+ en softcam onderling gebruiken. Wel zul je met CommonInterfaceAssignment de Provider op moeten geven die je expliciet door de CI+ wil laten afhandelen..

 

En welk image? Dat wil ik dus graag weten.

En CommonInterfaceAssignment? Is dat een menu-optie die uiteraard pas beschikbaar is als je ook een CI(+) in de box hebt zitten (en met het juiste image)?

En dat betekend dus dat die zender altijd door de CI+ wordt afgehandeld en dus in geval van twee tuners kan ik de tweede tuner in de kliko gooien (behalve voor NPO 1/2/3) aangezien die module maar één zender tegelijk kan coderen, toch?

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn al ruim een jaar verder en CI+ wordt in menige box al ondersteund,

je hebt wel gelijk als je na zo een tijd vraagt of er een jaar geleden verkeerde inschattingen gemaakt werden en misschien daarop baserende verkeerd advies

 

neen

als de softcam nog functioneerd is er geen noodzaak voor een ci+

 

maar

hetgeen je in het bericht aansnijdt is precies dat wat bij de CI+ Cam oplossing een probleem is

gaat alles over de CI+ Cam of enkel een beperkt aantal zenders

 

ik durf hier enkel voor een andere receiver luidt en duidelijk te bevestigen

de VUplus met VTI 9.0.x heeft een specifieke toewijzing van zenders voor het decoderen per CI+Cam

 

het gaat hier dan wel over een CI+ Cam met de Ziggo Kaart daarin

alle irdeto paytv kaarten werken nog steeds met minder beperkingen in de softcam CCcam en Oscam

Space Cowboy

Jamiroquai

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...