Ga naar inhoud


Facebook en je Privacy


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Die gebruiksvoorwaarden, tellen tot soms 48 A4 bladzijden. Bijna niemand gaat die gaan lezen. Maar al ben je erg zuinig en oplettend op je info, als een ander niet goed oplet, kunnen je gegevens wel eens te grabbelen vallen bij mensen die je liever niet hebt. En met al die foto mogelijkheden in die gadgets, wordt je op vele plaatsen mogelijks ongewild gefotografeerd, en plak je ergens op social media.

Je eigen bewegingen heb je grotendeels in de hand, die van je vrienden en vreemden helaas niet. Ik ga nooit privé foto's gaan posten op FB. Plaats ik foto's waar mensen herkenbaar op staan, of auto's waar de nummerplaten leesbaar zijn, dan merk ik die even weg. Maar hoeveel mensen doen dit?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Die gebruiksvoorwaarden, tellen tot soms 48 A4 bladzijden. ?

soms telen ze 50 bladzijden

soms tellen ze 45 bladzijden

toch gek dat ze na verloop van tijd in tekst en dus inhoud verschillend zijn

 

welnu met het gebruik van Facebook heb je ook daarmee ingestemd.

 

je kunt ook vragen bij wie vliegt Facebook eruit in 2016?

maar dat is off topic

Cherry Blossom Girl

Air

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij hebt denk ik niet helemaal begrepen hoe FB werkt. Er wordt veel meer verzameld dan af die berichtjes van je.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat facebook hun reglement ergens steekt ....

Casa cm geen facebook , dus wat hun reglement betreft ....

donker plek steken & daglicht niet zien :D

 

Internet: Van zodra je online bent , is uw privacy sowieso al pleite !! sad-smiley-023.gif

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, als FB al tot je dood kan leiden, en dit voor 0 Gulden, omdat het uit zijn voegen barst, omdat het met je privacy aan de haal gaat, omdat de vele gebruikers klakkeloos alles openbaar zetten, omdat ze niet over de eventuele gevolgen nadenken, dan zal de domme massa alweer tegen zichzelf beschermd dienen te worden.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou zeg je het notabene zelf, je zet het zelf op het net of op Facebook, plaats je te veel of informatie over je prive leven is dat je eigen schuld. Alle bedrijven halen gegevens op tegenwoordig ook als je iets aankoopt waar software bij zit, jij braaf installeren maar ondertussen worden de nodige gegevens van je computer doorgesluisd naar het bewuste bedrijf.

 

Zodra je online gaat met een computer is deze al een bron aan informatie, om steeds maar weer de vinger naar Facebook te wijzen gaat daarom ook erg ver, gewoon omdat je weet dat het sociale media betrefd en daar dus dingen gedeeld worden net zoals in het dagelijks leven waarbij iemand naast je kan meeluisteren bijv. en daar ook nadelig gebruik van kan gaan maken.

 

Facebook is niet de schuld van een moord, dat zijn die domme mensen zelf die gewoon te blind waren om even verder te denken of kijken. De schuld ligt altijd bij jezelf en niets anders. Je kunt gebruik maken van iets of gewoon helemaal niet de keuze is aan jou maar overal liggen gevaren ook in het openbaar vervoer bijv. kun je neergestoken worden om niets, Of als je in de nacht over straat loopt, je zal de verkeerde maar net tegenkomen.

 

Had je maar niet met de bus gegaan zo laat in de nacht dan was het nu allemaal nog ok.

 

Het probleem begint bij jezelf en welke keuzes je maakt en niet anders.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan word het weleens tijd dat je het verdien model van FB onder de loep neemt, http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/88416-het-verdienmodel-van-facebook.html

 

http://zakelijk.infonu.nl/onderneming/88416-het-verdienmodel-van-facebook.html

 

Duidelijk word dat het bedrijf tegelijkertijd agressief en arrogant te werk gaat, dit zal zich uiteindelijk tegen hun keren, gebruikers zullen steeds meer het gebruik/misbruik van hun gegevens als storend ervaren, de nadelige effecten daar gelaten.

 

Ondertussen verrijkt iemand zich schaamteloos op u rug,

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

maar overal liggen gevaren ook in het openbaar vervoer bijv. kun je neergestoken worden om niets, Of als je in de nacht over straat loopt, je zal de verkeerde maar net tegenkomen.

 

Had je maar niet met de bus gegaan zo laat in de nacht dan was het nu allemaal nog ok.

 

En dat is een enorm domme opmerking waar ik het totaal niet mee eens ben. Ik moet veilig met de bus kunnen op welk tijdstip dan ook.  Ik moet mijn portable gewoon op de achterbank van mijn auto kunnen laten liggen. Ik moet gewoon op een terras een biertje kunnen drinken met een kort gerokte vriendin zonder dat één of ander geloofsgekkie mij bedreigt omdat het niet van zijn sprookjes geloof mag.

 

Ik wil niet in een land leven waar lafbekken zeggen:  dan had je maar niet...

Ik weiger te bukken!

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...