Ga naar inhoud


Facebook en je Privacy


Tripleboy

Aanbevolen berichten

Toets je eigen naam maar eens in op google en je zal versteld staat wat je zelf en anderen allemaal al hebt rondgestrooid aan gegevens.suc6Gerrit

Als je op Google iets over jouw naam vindt dan ben je daar toch duidelijk debet aan want dan ben je simpelweg onvoorzichtig geweest.

 

Ik zit dagelijks op FB en het Internet en daarbij niet alleen op Nederlandse sites.

Als ik mijn volledige naam op Google in voer dan vind ik alleen maar dezelfde naam maar dan van volledig andere personen die totaal niets met mij te doen hebben.

Als je voorzichtig met je eigen gegevens omgaat zal er op Google weinig of niets van je te vinden zijn.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Waarbij faceboek je niet laat zien wat ze allemaal over je weten, en dat is het echte probleem.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt, en wat ze er allemaal mee uitspoken is een ander verhaal, maar dat ze alles wat ze over u verzamelen dient om grof geld mee te verdienen is ook al geweten.

En de overheden laten dit allemaal maar zijn gang gaan.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van beiden ( Facebook en Google) is bekend dat men je gewoon volgt.

Enkel al de DNS en de Zoekmachine zorgt ervoor dat ze elke klik weten.

DAT IS NIETS NIEUWS en helemaal aan U overgelaten om over te kunnen zeuren.***

 

Facebook is nog niet verplicht. Google is inmiddels overal bij betrokken zelfs in de Browsers.

 

p.s. ***

wie weet het nog niet eigenlijk dat is verbazingwekkend

aangepast door Tonskidutch

Wonderfull life

Katie Mulea

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een bedenkelijke ontwikkeling is dat diezelfde zoekmachine en sociale media onderscheid wil gaan maken tussen nieuws en nepnieuws.

 

Orwell had een vooruitziende blik in 1948.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Dat zal ik niet ontkennen , maar sommige , wat ze er op zetten .... ze denken zelfs niet na !!

Of op cafe , (of) tijdens een optreden , continu ermee bezig zijn ,

of zelfs tijdens een gesprek , bericht binnen op dene afvalbak ,

't Is belangrijker eerst daarop te antwoorden , of te lezen dan het gesprek !!

Voor 1995 was er geen internet of GSM (=> 1994 België) ,

sommige zijn er nu zodanig aan verslaafd , want als ze geen verbinding hebben ....

 

https://m.popkey.co/69bc3b/e09zm_f-maxage-0.gif?c=popkey-web&p=popkey&i=emoji--reactions&l=direct&f=.gif

http://rs272.pbsrc.com/albums/jj184/befje/smileys0/crapflying.gif~c200

 

 

Dat het er nu is , natuurlijk op zich handig , je kan er zelfs zelfmoorden mee voorkomen ,

info opzoeken , bedrijven , zeer handig , maar dene suikergast , nope , ikke niet !!

Maar sommige zijn echt verslaafd , of schrijven alles op internet , met alle gevolgen ....

Of sommige worden gestalkt , of hun sextapes verschijnen o.a. op dene suikergastboek !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...