Ga naar inhoud


Facebook en je Privacy


Tripleboy

Aanbevolen berichten


Dat is een voorstel, en een voorstel kan afgewezen worden. En als de RFID chip niet in de mens zelf geplaatst kan worden zoekt men andere methoden om uit te proberen. Dit gaat nooit ophouden en de EU(zeg Brussel) zal het niet tegenhouden.

 

Dit soort praktijken zijn al jaren gaande en dat zal altijd zo blijven, als je jezelf daar te druk over gaat maken heb je geen leven meer. Mensen gaan op het juiste moment echt wel massaal in opstand als het een stap te ver gaat dat is nu al begonnen in een aantal landen aangezien die massaal extreem links beginnen te kiezen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de andere kant wordt Facebook ook behoorlijk gebruikt tegen de huidige politiek, geeft je te denken he. Facebook kan enkel mensen tracken(niet Facebook gebruikers) als deze toch op Facebook zijn geweest. Maar als je Cookies wist kan dat niet meer.

 

Ik denk dat Brussel zo ondertussen niet zo blij meer met Facebook is gezien de waarheid er dagelijks gedeeld wordt door eindeloos veel mensen en mensen probeerd af te schrikken Facebook niet meer te gebruiken of niet gaan te gebruiken om zo de directe communicatie te dwarsbomen onder het moto van privacy schending.

 

Volgens mij heb jij er zo nog niet tegenaan gekeken? Ik doet dat wel want de politiek begint zo onderussen in de broek te schijten van alles wat er naar boven komt aan corruptie, leugens en bedrog en dat verschijnt dagelijks op Facebook en wordt zo door gedeeld dat enorm veel mensen het onder ogen krijgen. En dat wordt trouwens dagelijks steeds meer.

 

De aktie van Brussel is in deze kwestie juist je privacy af te pakken en niet te verdedigen, een heel smerig en compact spelletje.

 

Je privacy staat inderdaad hoog op het spel, enkel kijk je nu de verkeerde kant op zo als men dat graag in Brussel zou willen zien.

aangepast door Penthe
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb FB totaal niet nodig hoor, ook zonder FB ligt de Politiek open en bloot, maar best ook want wat een geklungel en incompetentie woelt daar toch, of zoals kan je het niet waarmaken in het bedrijfsleven stap over naar de politiek, geen diploma's vereist geen referenties nodig, verzamel genoeg stemmen en klooi vervolgens maar wat aan, het brengt aardig op, en de ruïne die je achterlaat is voor je opvolger.

 

Als je ziet hoe de Europese landen ervoor staan, nou dan zal FB niet veel voor kunnen doen.

 

De actie van Brussel niet wat jij beweert hoor, het gaat erom dat zonder je eigenste toestemming ze van je gegevens af blijven.

Politiek is openbaar, je privacy niet en respecteert men niet, en geldt niet alleen voor FB, na deze actie worden de volgende ook nog aangepakt.

 

O ja, het geklungel in de Politiek blijft de media halen, maak je daar geen zorgen over, er is trouwens een overschot in de aanbieding.

aangepast door Tripleboy

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toch niet helemaal vele berichten verdwijnen als sneeuw voor de zon en deze zijn dan gelukkig nog via Facebook te achterhalen, vooral hier in Spanje is het laken en pak om zoveel mogelijk in het nieuws achter te houden. Gelukkig kun je het dan op Facebook nog nalezen en delen.

 

Maar overtuig jezelf want volgens mij weet je niet eens wat je allemaal kunt op Facebook?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeur toch niet zo over je privacy op internet, alsof je berichten en meldingen daar heel erg belangrijk zijn (wereld schokkende geheimen? )

 

dat je AH bonuskaart ertoe kan leiden dat de bonus kortingen meestal niet op de door jouw geprefereerde levensmiddelen vallen

etc etc

 

gebruikersgewoonten zijn er

 

jezelf beschermen tegen inbreuk is een

jezelf prijsgeven is aan anderen is twee

 

doe er gewoon niet aan mee als je bedenkingen hebt.

en de voorwaarden en discleamers lezen jullie toch niet

aangepast door Tonskidutch

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor de wat late reactie... Maar ik kon het niet laten;

http://www.snopes.com/politics/medical/microchipeurope.asp

http://www.snopes.com/politics/medical/microchip.asp

 

Of is Snopes nu een website die alles verborgen houd, en samenwerkt met de overheid? 

Ja, ik weet het, er zijn "legio" websites die het tegenovergestelde beweren, maar ik zie die als dezelfde websites die nog steeds beweren dat vaccinatie autisme veroorzaakt.. (En dat er kwik in vaccinaties zit etc..) Allemaal wetenschappelijk onderuit gehaald, maar als je het maar blijft herhalen gaan mensen het vanzelf geloven.

 

Neem maar aan van mij dat geen enkele baby in de VS, of volwassene of wie dan ook, voorzien wordt van een RFID chip. Het enige wat ik mij kan herinneren is dat enige jaren geleden een uitgaansgelegenheid in Rotterdam dit aanbood om te gebruiken als betaling mogelijkheid. 

“Success is not final, failure is not fatal: it is the courage to continue that counts.” ~ Winston Churchill

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vandaag kreeg ik het gevolg van de privacy commissie en de schending van facebook en je privacy. Of ze FB via het gerecht zullen kunnen plooien, vraag ik me af:

-- begin copy

Betreft: evoluties van het Facebook-dossier

 

Mevrouw,
Mijnheer,

Ik verwijs naar onze communicatie van (weggelaten) en houdt u via deze weg op de hoogte van de laatste evoluties van het Facebook-dossier.

Zoals u waarschijnlijk al heb vernomen, bracht de Privacycommissie voor de bescherming van de persoonlijke levenssfeer onlangs een principiële aanbeveling uit over bepaalde gegevensverwerkingen die Facebook verricht. Bijgevoegd vindt u hiervan een kopie (Aanbeveling uit eigen beweging nr. 04/2015 van 13 mei 2015 betreffende 1) Facebook, 2) de gebruikers van internet en/of Facebook alsook 3) de gebruikers en aanbieders van Facebook diensten, inzonderheid social plug-ins). De tekst van deze aanbeveling kan tevens hier worden geraadpleegd:http://www.privacycommission.be/sites/privacycommission/files/documents/aanbeveling_04_2015.pdf.

Daarin vestigt de Privacycommissie de aandacht op het feit dat Facebook niet alleen de persoonsgegevens verwerkt van zijn leden en gebruikers maar ook van iedere internetgebruiker die in contact komt met de producten en diensten van Facebook, en dit door informatie te verzamelen over hun surfgedrag.

Dergelijke verwerkingen gebeuren met name via sociale plug-ins - zoals de knoppen “Vind ik leuk” en “Delen” - die op talrijke websites terug te vinden zijn. Facebook heeft deze instrumenten vandaag zo geconfigureerd dat  onder  meer het adres van elke pagina die een dergelijke plug-in bevat aan Facebook wordt meegedeeld wanneer de pagina bezocht wordt door een internetgebruiker met een cookie van Facebook.

Verontrustend is dat dit niet alleen het geval is voor de gebruikers van Facebook, maar ook voor niet-gebruikers van Facebook.

In het geval van Facebook-gebruikers slaagt Facebook er bovendien in de surfgewoontes van zijn gebruikers te linken aan hun echte identiteit, aan hun interacties op sociale netwerken en aan gevoelige gegevens zoals medische informatie, geloofsovertuiging, seksuele voorkeur of politieke overtuiging.

Facebook verwerkt deze gegevens zonder medeweten van de betrokkenen: Facebook verkrijgt voor die tracering geen toestemming van de betrokken personen en verstrekt hen hierover ook geen of onvoldoende inlichtingen. De beschikbare informatie is vaag en laat in feite bijna alles toe.

Gelet op deze elementen heeft de Privacycommissie Facebook formeel aanbevolen om passende maatregelen te nemen teneinde  deze situatie te verhelpen.

Deze tekst bevat ook een aantal concrete aanbevelingen ten aanzien van de "gewone" gebruikers van Internet, al dan niet leden van Facebook.

Facebook heeft evenwel nagelaten enig passend gevolg te geven aan deze aanbeveling, waardoor de Privacycommissie zich genoodzaakt zag om het geschil voor de rechter te brengen.

Zo werd Facebook door de Privacycommissie vóór de rechtbank van eerste aanleg van Brussel, zetelende in kortgeding, gedagvaard, met het oog op het doen naleven van de regels van de Privacywet. Deze gerechtelijke procedure is momenteel lopende. Een uitspraak wordt in het najaar verwacht.

We zullen niet nalaten u op de hoogte te houden van dat resultaat en van de verdere stappen die de Privacycommissie in dit dossier zal nemen.

Hoogachtend,


signature.jpg

Willem Debeuckelaere
Voorzitter

-- einde copy

Rode tekst zijn bewerkingen bij mezelf, vanwege respect tussen iedere persoon.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Rode tekst zijn bewerkingen bij mezelf, vanwege respect tussen iedere persoon.

 

heel vreemd dat U zich nu zelf schuldig maakt aan het publiceren van persoonlijke correspondentie

betreffende gestandhouding van de beoogde privacy

en daarmee meneer Willem Debeuckelaere in een totaal verkeerde context hier zonder zijn toestemming publiceert.

aangepast door Tonskidutch
  • Like 1

Eternal Alexander

Vangelis

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het proces is van start gegaan, toch de verhoren, maar of België, hier iets zal halen, dat betwijfel ik toch.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...