Ga naar inhoud


XBMC, welk image gebruikt diens eigen mediaplayer


RaveMaus

Aanbevolen berichten

met vti ook niet:

 

in de openweb interface, settings:

 

attachicon.gif2015-06-02 19_15_42-Open Webif - Pale Moon.png

 

Center op left of right zetten, net wat je zelf wil.

 

Maar goed, dat heeft natuurlijk niets te maken met kodi en diens media player...

even goed kijken... Teletext subtitle... Of het moet sinds VTI 7 ook geldig zijn voor *.srt ondertitels

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

je hebt dvb-subs en video tekst = teletekst

die regel je met de instellingen center right left kleur en transparantie

 

srt bestanden hoe die op beeld komen weet ik niet eerlijk gezegd,

dat moet je eens met een screenshot tonen ravemaus

ciao

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja ondertitels hebben niet direkt iets met XMBC te maken maar welke bedoeld worden natuurlijk wel weer

any way met de update 8.2.2 werkt de uitzending gemist ook

al lijkt het screenshot erg onbruikbaar is het prima beeld

post-30989-0-35315900-1433505389.jpg

aangepast door Tonskidutch

Just Around The Corner

Cock Robbin

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De discussie ontgaat mij een beetje, waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Alles kan ik op de VU+ DUO2 zonder problemen afspelen, inclusief ondertitels. Hoe kan het dat anderen daar problemen mee hebben?

Welk operating system draai je dan?

 

 

 

srt bestanden hoe die op beeld komen weet ik niet eerlijk gezegd,

dat moet je eens met een screenshot tonen ravemaus

ciao

 

Shame on me waarschijnlijk, maar een screenshot zoals jij dat mooi kan pasten, hoe doe je dat?

 

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

via het aloude bekende Openwebinterface...

dat open je

dan zie je links een aantal keuzes

waaronder : maak screenshot

dat gebeurd dan en middels de muis op dat plaatje klikt de rechtshandige de rechtermuisknop en zegt afbeelding opslaan

 

Zo vaak gebruik ik die webinterface dus. Lees: enkel voor de ontvanger een opname te laten maken als ik weer wat vergeten in te stellen ben.

*shame on me*

doe het asap.

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo ziet het er dus uit.

In elke deftige mediaspeler/uitzending/DVD staat die subtitle toch lager?

post-58433-0-76266800-1433702600.jpg

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ja is wel erg hoog

wat zijn jou Audio - Video instellingen? misschien ligt dat aan panscan?

 

Ik heb alle mogelijke combinaties uitgeprobeerd. Enkel als ik het geheel op 4:3 zet, zit de ondertiteling onderin het beeld. Echter mijn tv (toch die waar de Ultimo op hangt = Philips 36" PixelPlus loodzware kast) rekt het beeld dan uit. Ondertitel netjes onderaan, maar beeld vervormd langs alle kanten natuurlijk.

Dus spijtig genoeg zo niet op te lossen.

Wat kan is bij UI position setup, de OSD zodanig naar beneden halen dat de ondertitel onderin valt. Echter zo zijn de Menu's weer niet te overzien...

 

Blijkbaar zijn de aloude ondertitelproblemen in VTI nog niet van de baan :-(

 

(Sorry voor mijn late antwoorden; heb niet altijd tijd om met de VU+jes te spelen ;-))

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan zit er maar een ding op als ge van de ondertitels afhankelijk bent, om Openpli 4.0 erop te zetten

 

Afhankelijk niet, maar het ware leuk mocht het ooit eens werken :-) VTI blijft mijn topimage :-)

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel belovend als ik het zo zie. Ik heb het inmiddels op mijn Ultimo werkend, maar hoe krijg ik met die plugin de filmpjes afgespeeld die in mijn thuisnetwerk staan (NAS, Harddisk Duo2)? Of is dat nou net de bedoeling niet?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...