Ga naar inhoud


Garantie via inverto


musz

Aanbevolen berichten

staat er ook GTI op?

:grin:

 

toch goed he, dat je ze vervangen gekregen hebt

ook leuk dat je feedback gaf een anderen moed

 

GTI Turbo staat op de lnb. Haha.

 

Niet verwacht, want in het begin was het heel moeilijk om contact te krijgen met inverto. Niemand reageerde op mijn mailtjes. Ook niet op mijn support aanvraag die ik ingediend had op webpagina van Inverto. Ik heb wel 3 verschillende e-mail adressen geprobeerd. Geduld kan soms mooi zijn. Het opsturen naar Luxemburg met track en trace code kostte rond 13 euro.

 

Ik ben uiteindelijk heel blij dat ze de quad Lnb vervangen hebben. Heel netjes van Inverto.

aangepast door musz
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ja zoals bijv. de 23 elements FM-antenne van producent Ron Smith, de Galaxie 23 met een versterking van minimaal 19dB over de gehele FM-band van 88-108MHz en een voor-achterverhouding van 38,9dB en een lengte van 340cm.

 

 

Jeetje..kijk eens goed naar die foto...die enorme windvanger gemonteerd aan een mastje zo dun als mijn vinger.

Ik word er helmaal eng van...zeker bij die storm van afgelopen weekend. :sick::crazy: :crazy: :whistle:

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zoals bijv. de 23 elements FM-antenne van producent Ron Smith, de Galaxie 23 met een versterking van minimaal 19dB over de gehele FM-band van 88-108MHz en een voor-achterverhouding van 38,9dB en een lengte van 340cm.

 

Ow, die had ik jaaaaren geleden moeten hebben op m'n rotor, ik was al groots met m'n 9 elementen 3mtr beam! :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu zie ik dat dat gevaarte ook nog aan de schoorsteen vast zit.

Ik denk niet dat deze DXer voor een idee heeft wat dat voor een krachten op de schoorsteen uitoefend. Bij een zware storm is de kans groot dat de antenne met schoorsteen en al van het dak af pleurt of dat er scheuren in ontstaan.

De rookgassen tasten de antenne aan en doen de antenne ook snel roesten.

 

In Duitsland zou dit niet toegestaan zijn. De schoorsteenveger zou onmiddelijk de hele verwarmingsinstallatie stil leggen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...