Ga naar inhoud


sab titan micro en internet


josken

Aanbevolen berichten

Joken,

 

Waarschijnlijk heb je ook de link van de verkeerde firmware voor je Sab T Micro. Jou kast is geen SE versie.

 

Dan zou je deze moeten hebben. http://www.sabsatellite.nl/nl/sab-titan/603/sab-titan-micro

 

Het uitpakken van het .rar bestand (firmware) moet je een ander programma voor installeren op je PC.

Indien uitgepakt, dan zie je dat de firmware eindigt met .abs. Dit moet op je usb-stick (slepen of kopiëren)

 

Zoek met google naar 7-zip of ZipGenius, om uit te pakken. Het eerste programma is gewoon goed, het tweede, heeft volgens

mij reclame, maar is wat beter. (..weet niet wat je bedoelt, dat de link niet werkt, of het uitpakken van de firmware)

Link naar reactie
Delen op andere sites


sab titan micro, ik vind het maar niet om tijdens een programma dat ik aan het bekijken ben de pauzestand kan instellen, wanneer ik de pauzetoets indruk gaat die in pauze, maar wanneer ik dan op play druk gebeurt er niets, wanneer ik terug op pauze druk gaat die gewoon weer verder in het lopende programma en mis ik de tussen stand, hoe moet ik eventueel andere instellingen aanpassen ? mijn youtube lukt ook nog steeds niet. gr. Josken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Youtube heeft nogal wat verandert aan zijn software, het is nu aan de fabrikanten om zich daarop aan te passen, bij sommige ontvangers & televisies is dat al gebeurt, bij andere blijft het afwachten.

 

Druk op de rec knop.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...